Vreugde van korte duur

Hoi Cindy,
Dit is echt heel erg balen zeggen.
Ik heb eerder de verhalen gehoord over een valspositieve test. Helaas zal dit waarschijnlijk dus het geval zijn.
Ik zou inderdaad even bellen met de ha.
Ik kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van wordt.
Veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

Hoi Cindy,

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Frederique. Het is inderdaad zo dat 50% van de zwangerschappen al na 2 weken mis gaat en dat je daarom een positieve test had (ervan uitgaande dat je niet nog HcG in je lichaam had).

Ina

Hoi Cindy,

Ben jij de Cindy bij wie in dezelfde periode als bij mij de zw. schap fout ging? En ondertussen ben je dus alweer 2 x zwanger geweest en is het fout gegaan als ik het goed begrijp? Jemig meis, ik schrik ervan ! Ik kom hier eigenlijk nooit omdat ik op het forum schrijf voor de meiden die al lang bezig zijn. Ik wens je veel sterkte en ga naar je huisarts hoor !

Liefs,
Luna

Hoi Lieve mensen,

Bedankt voor jullie reactie.
Zal even in het kort uitleggen.
De dag dat ik ongi moest worden werdt ik dus niet en toen heb ik getest en was positief.
Dat was afgelopen dinsdag de 22ste juni.
Dus afgelopen vrijdag werdt ongi 25 juni en nu sinds de 28ste weer vanaf.
Ik heb nog geen HA/GYN gebeld ik wacht tot einde van de week af en test nog eens en krijg ik dan weer positief ga ik kontact opnemen met HA/GYN.

Ik ben wel blij met jullie reactie's, want het heeft me geholpen.

PS: Luna Jah ik ben die persoon.
Ik ben nog 1x zwanger geweest en die ging in maart mis en deze wat ik nu denk weet ik dus niet zeker.
Bedankt voor je reactie en oe is het met jou verder.

Meiden echt bedankt.

Liefssss
Cindy

Terug
Bovenaan