vriend die haast geen tijd heb voor de huishoudelijke dingen en anderen dingen !!

@Dotjuh:wat komt dat allemaal bekend voor wat je schrijft.het is idd niet intersant meer op een gegeven moment voor je man om weer aan die zwangere buik te zitten,mn man ging ook alleen mee met de 1ste echo en de 20 weken echo.hij vind allemaal leuk en geweldig hoor om nog een kindje van ons samen te krijgen maar hij voelt niet wat wij voelen hij zegt wel regelmatig dat hij benieuwd is hoe die kleine eruit ziet maar die zwangerschap van mij kan hem niet snel genoeg gaan......zeker omdat ik vaak zo moe en chagrijnig ben nu,dan is er die babytijd nog......nou die is ook niet echt aan mn man besteed hij is supertrots hoor dat wel,maar wat kan hij nu met een baby,die hoort bij jou aan de borst zegt ie,hij zorgt wel voor de andere 2 kids,lekker stoeien,knutselen en gek doen dat is typisch mijn man met de kids,met een baby kan ie zo weinig,begrijp niet verkeerd:hij vind o zo lief en vertederend geef ook schone luiers enzo maar hij vind gewoon vanaf 1 jaar pas echt leuk worden als ze wat minder breekbaar zijn enzo,daarintegen ben ik echt een babyfan,die geluidjes dat kleine dat lieve en onafhankelijke,dat gaat te snel voorbij,daarom omdat dit de laatste is wil ik echt gaan genieten ondanks de drukte straks van 3 kids.
verder help mn man gelukkig goed mee in huis en de kids.we doen veel samen ook omdat ik nog werk

liefs jootje

Terug
Bovenaan