Vriend met kindje hersenbeschadiging

Jee Nelleke wat een narigheid. pfff wat kan het toch verschrikkelijk mis gaan zeg...
Ik hoop ook van harte dat het goed gaat aflopen al is er een wonder voor nodig. Misschien liggen er nog een paar op de plank voor 2008. Heel veel sterkte en volgens mijn ben jij een geweldige vriendin voor je vrienden, ik vertrouw erop dat je ze zo goed als mogelijk zult steunen en dan proberen wij het hier een beetje. Liefs!

Pfff, da's echt een mega ramp zeg! Ik hoor of lees deze verhalen liever niet. Nu ik zelf kinderen heb vind ik het allemaal veel moeilijker.

Ik kan hier in het ziekenhuis (waar ik werk) ook niet zo goed op de kinderafdeling of de NICU (intensive care voor te vroeg geborenen) komen. De rillingen lopen dan over  mijn lijf en ik heb echt met die ouders te doen.

Sterkte met alles.

Liefs Jeske

Jeetje bah zeg,wat een drama!
Wij moeders van gezonde kindjes staan er eigenlijk niet vaak genoeg bij stil hoe een wonder dat eigenlijk is.
Je hoort zo vaak van die schrijnende verhalen.
Hopelijk komen de artsen met positief nieuws.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes Tanja

hoi hoi

ohhh wat zal jij en zijn ouders in onzekerheid zitten..

kreeg er gewoon kippenvel van toen ik het las, brrrr wat naar allemaal, wat oneerlijk en wat gemeen.....

ik hoop zo dat er positief nieuws komt...

gr tobi

Hoi Nelleke,

Wat een naar berichtje. Als ouders sta je zo machteloos en jullie als vrienden kunnen alleen maar steunen. Ik hoop voor jullie allemaal op een wondertje. En zal aan jullie denken.

Liefs Nanda

Hoi Nelleke

Hoe staat het ervoor met de kleine en zijn ouders? Er zal vast nieuws zijn, maar als je dat bij nader inzien toch liever niet hier deelt, begrijp ik dat natuurlijk ook.....

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan