Vriend naar stripclub

<p>Hoi mama’s,</p><p>Mijn vriend gaat ieder jaar met vrienden een weekend weg. Tijdens dat weekend worden de avonden altijd doorgebracht in een stripclub. Ik heb hier dus veel moeite mee en dit weet mijn vriend ook maar ja als iedereen gaat gaat hij ook, zegt hij. Het geeft mij gewoon een onprettig gevoel dat ze zich daar laten opgeilen en vind die weekendjes daardoor ook gewoon niet zo leuk. Ik vind het respectloos naar de vrouwen thuis en ook zeker als je weet dat die het niet leuk vinden. Als ik eens uitga ga ik ook niet met blote tieten op de bar staan dansen....Mijn vriend ziet er geen kwaad in en snapt mij niet. Wat vinden jullie? </p>

Heel raar dat doe je als je vrijgezel ben naja nee eigenlijk ook niet. 
Als mij man dit zou doen dan was einde relatie , en ook al doet de rest van vrienden wel je heb ten allertijden eigen mening nog lijkt me 

Misschien kan je hem eens vragen wat hij er van zou vinden als het omgekeerd zou zijn.. Hij thuis, jij een weekendje blote mannen kijken..
Als jij je mening hebt gegeven en hij hier bewust geen rekening mee wenst te houden, vind ik dat inderdaad respectloos tegenover jou. Misschien raar idee, maar heb je het er al eens over gehad met de andere vriendinnen van de vriendengroep?

Ik weet dat dit voor mannen een beetje anders werkt dan voor vrouwen (vrouwen gaan echt niet snel blote mannen kijken), maar ik heb dit ook nooit zo begrepen. Snap je gevoel dus heel goed, zou het ook echt niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen (niet eens jaloezie ofzo, maar gewoon meer een soort ergernis /afknappen (op) dat ie daarheen zou willen). Je kunt dit wel met hem bespreken denk ik. Op een gegeven moment kunnen hij en z'n vrienden toch ook een iets volwassener draai geven aan die weekendjes? Of is ie van plan tot hij 80 is naar stripclubs te gaan met z'n vrienden? 

Ik zie het probleem niet.. Zolang het bij kijken blijft en alleen de evt  vrijgezelle heren zich verder vermaken.
Op tv zie je ook genoeg naakte vrouwen, neem aan dat je dat prima vindt. 
Het wordt pas een 'probleem' als hij ook thuis er heen zou gaan en van diensten gebruik zou maken. Maar op zo'n weekendje moet dat kunnen. En hij vertelt het ook nog eerlijk, genoeg mannen die dit verzwijgen.
En vind dat over de vrouwen ook wat schijnheilig. Want de Chipendales zijn niet bekend geworden om hun zangkunsten en al die films over strippende mannen.. Dat kan natuurlijk allemaal wel..

Als ik naar mijn relatie kijk zou ik mijn man met een gerust hart laten gaan. Ik heb daar 100% vertrouwen in en tja: kijken kan hij toch wel, daar heeft hij een striptent niet persé voor nodig.
Het is denk ik de reactie van je man/vriend die het m doet. Als hij jou blind vertrouwen bied, zal je gevoel niet eens aanwezig zijn.
Als ik terug denk aan mijn relatie voor mijn man, dan zou ik ook resoluut 'NEE' hebben gezegd. Maar dat komt door de houding en het gedrag binnen de relatie. 
Ik zou aangeven wat het met je doet. En tja, als hij toch gaat ondanks alle informatie die hij heeft over jouw gevoelens.. is dat inderdaad erg respectloos. Dan heeft het eigenlijk niets meer te maken met die stripclub, maar met wat hij doet naar jou toe.
Succes met deze situatie. Ik hoop dat je er samen uit komt.?

Ik zie ook niet het probleem. Mijn vriend doet het ook wel eens als ze weg zijn. Zo lang hij het ook gewoon verteld zie ik er geen probleem in.
Ze doen het meer voor de gein dan dat ze zich laten op geilen.

Terug
Bovenaan