Vriend naar stripclub

Ik zou het ook niet echt tof vinden maar er verder geen probleem van maken als ze dit met de mannen doen. Vind het idd vergelijkbaar met de Chippendales, daar zou ik met een groepje vriendinnen ook best naartoe kunnen gaan, gewoon voor de fun. 

En als alle mannen gaan en die van mij niet mee kan door mij zou ik lullig voor hem vinden en door de rest denk ik ook wel als zeurpiet gezien worden. Niet dat je het daarvoor moet laten maar het geeft wel iets aan.

Het zou naar mijn idee anders zijn als hij alleen naar zulke plekken zou gaan of als ik dacht dat hij mij erdoor minder ging waarderen maar dan hadden we een ander probleem ?

Als je relatie goed zit zou ik me er echt niet druk om maken. Dat je het niet wil is denk ik ook meer je eigen onzekerheid. Vrouwen gaan ook naar voorstellingen van de chippendales. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Het is gewoon een beetje vermaak. Als vrienden onder elkaar hoort dat te kunnen. Zolang hij niet buiten de pot pist en jij nog steeds zijn nr 1 bent is er niks aan de hand. 

Je geeft aan dat je er een onprettig gevoel van krijgt, wat ik of anderen er van vind/vinden zou er niet toe moeten doen. Dat vind ik ook gelijk een reden voor je vriend om hier gehoor aan te geven, je wilt je partner niet met opzet kwetsen lijkt mij...

Ik zou het ook niet fijn vinden. Maar aan de andere kant, als het alleen bij kijken blijft ??
Wat vinden de partners van die vrienden ervan? Als er meerdere die stripclub niet fijn vinden sta je denk sterker. Je vriend zal niet zo snel in zn eentje afhaken ben ik bang.

Geen tips voor je maar wel herkenning. Bah!!! Elk jaar ging mn vriend met zijn vrienden een weekend naar Barcelona en daar deden ze alles wat God verboden heeft. En als ik daar wat van zei dan was ik degene die gek was.
Met kijken alleen is niks mis en het is meer de gezelligheid met vrienden en de entertainment. Maar ik begrijp je gevoel heel goed vooral als er van die losbandige vrienden in de groep zitten.
Soms doen woorden indd niet zoveel maar zal die het pas begrijpen als het andersom ook gebeurd. 

Praat erover en hopelijk blijft het maar bij 1 weekend 

Ik zou eerst bij jezelf te rade gaan. Waarom doet dit zo'n pijn. Waar ben je bang voor? Vertrouw je hem niet? Voel je je minderwaardig? En je vriend zou zich ook moeten afvragen wat hij daar te halen heeft. Zoekt hij spanning, vind hij het gewoon leuk om te kijken. Zit er groepsdruk? En hoe vindt hij dat? Geintetessert zijn zonder oordel. Als het verder gaat dan alleen kijken zou ik ook aan hem vragen waarom hij dat doet. Als ie dat al doet. Openheid en eerlijkheid zijn een groot goed in een relatie. Eerst praten nog zonder uitkomst. Alleen maar luisteren naar de ander. Misschien als het geen discussie wordt, het minder heftig is. Ik vind dat je beiden kanten serieus moet nemen. 
Ik heb je verhaal aan mijn man voorgelegd en hij zei dat als ik het echt niet leuk zou vinden zou hij het niet doen. Maar hij vroeg me wel waarom ik het niet leuk zou vinden, toen kwam ik erachter dat hij best met een vriend naar zo'n club kon gaan (mannen zitten anders in elkaar) maar dat het dan alleen bij moest blijven. Dat zou hij dan ook echt doen, daar vertrouw ik hem 100 % in. Maar hij zei wel dat als ik er echt zo'n moeite mee zou hebben er zelf ook geen lol in zou hebben. Maar ik ken genoeg stellen die het geen probleem vinden. Succes met het gesprek En de uitkomst!

Terug
Bovenaan