Hoi Jenny, ik ben 1.5 jaar ouder dan mijn vriend en hij was er nog helemaal niet klaar voor, 5 jaar riep hij elke keer, terwijl ik eigenlijk al wel wilde. Ik heb hem niet willen pushen en bij ons gebeurde het vorig jaar ongepland. Na de schrik was hij helemaal om! Helaas werd dit een miskraam. We hebben nog een mooie reis gemaakt en hebben we nu samen besloten er helemaal voor te gaan! Ik denk dat het meestal voor de man anders is dan voor de vrouw.
Een vriendin van mij,haar vriend wilde eigenlijk geen kinderen riep hij elke keer omdat hij een slechte band met zijn vader heeft. Nu was ze het zat en heeft het heel serieus aangekaart dat ze nu echt wel wil, zij is 30 en hij 34. Toen hij door had dat ze er nu echt klaar voor was en ze het echt heel graag nu wil, was hij ook om.
Ik zou het niet pushen maar als je er echt echt klaar voor bent wel serieus over praten, laten merken dat het echt menens is.
Een vriendin van mij,haar vriend wilde eigenlijk geen kinderen riep hij elke keer omdat hij een slechte band met zijn vader heeft. Nu was ze het zat en heeft het heel serieus aangekaart dat ze nu echt wel wil, zij is 30 en hij 34. Toen hij door had dat ze er nu echt klaar voor was en ze het echt heel graag nu wil, was hij ook om.
Ik zou het niet pushen maar als je er echt echt klaar voor bent wel serieus over praten, laten merken dat het echt menens is.