Bedankt voor jullie reacties en meningen.
Het doet me ook goed om te horen dat er meer vrouwen zijn die er problemen mee hebben. Ik dacht echt dat ik de enigste was.
Daarom kan ik er in mijn omgeving niet over praten omdat ik niet begrepen wordt.
Maar goed, ik heb me de vorige keer al bij neer gelegd dat ik het dan accepteer. Maar ik vind het zo belangrijk dat hij er eerlijk over is en niet liegt. Weet ik veel waat hij nog meer over liegt?
Ik heb vanmorgen een lang gesprek met hem gehad. Hij was er bijna over begonnen maar hij schaamt zich ervoor. Hij voelt zicht er telkens schuldig over. Hij zegt ook dat het een verslaving moet zijn maar dat het nu wel in midere mate is als voorheen.
Ik heb hem de vorige keer ookal aangeboden om dan samen te kijken. Een film kijken heb ik echt geen moeite mee. Plaatjes heb ik totaal niks mee, maar goed als hij zou willen dat ik mee kijk zou ik het wel doen.
Alleen nu in mn zwangerschap kan ik er niet tegen, ik voel me een olifant, dik vet en opgezwollen. Nu kan ik niet tegen die meiden op. Terwijl als ik niet zwanger ben, kan ik ook lijnen en er ook goed uit zien. Hij snapt dit wel goed.
Ons sexleven is altijd heel goed geweest, daarom snap ik ook niet waarom hij dit nodig heeft. ik wordt meer afgewezen dan hij zeg maar. ik ben er ook heel open in, hij niet, hij schaamt zich echt. Dat is heel jammer.
We hebben nu afgesproken dat we naar terapie of een sexuloog gaan. Ik denk dat hij eerst over zijn schaamte heen moet komen en dan kan hij er ook eerlijk over zijn. Denk ik. Misschien moeten we het iedere week er ook eventjes over hebben.
Maarrrrr nu even andere zorgen. Was vanmorgen bij de gyn omdat ik bijna 4 weken bloed verlies. Nu blijkt dat de placenta niet goed ligt, bij de uitgang. Ik moet nu volledig rust houden en er voor zorgen dat het bloeden stopt anders is er kans dat de vliezen breken en dat we ons kindje verliezen.
Dit is echt een grote domper en maar me veel zorgen hierover. het kindje is helemaal in orde, maar mn baarmoeder moet wat rustiger worden.
Dit is me nu eventjes belangrijker.
Tegen mn vriend had ik uit woede gezegt dat ik dit kindje niet meer wilde. ik heb nu zo`n spijt van mn uitspraak!!!! Ik meende dit echt niet, ik wilde alleen mn vriend afschrikken en laten merken hoe serieus het was.
Nu maar hopen dat het allemaal goed afloopt.
Liefs, Risje