Hoi,
Ik heb ook een man die wilde wachten..ik heb mijn hele leven al moedergevoelens gehad en wilde die dan ook graag uit laten komen. Toch zou ik je vriend niet teveel pushen, hij moet er helemaal achter staan en er klaar voor zijn, een kind is een grote verantwoordelijkheid en het is heel fijn als je er samen voor kan gaan, je geniet er dan veel meer van. Ik snap je gevoelens hoor, maar er veel over praten met hem zal voor het tegenovergestelde zorgen. Ik kon geen kinderwagen of dikke buik zien of ik begon weer te praten over mijn wens. Pas op het moment dat hij er klaar voor was zijn we gestopt en toen was het ook meteen raak (ja zelfs na ruim 10 jaar de pil kan dat dus ook dat is niet een reden om er eerder mee te stoppen)
Ik zou als ik jou was vragen aan je vriend of hij ooit kinderen wil(als je dat al weet dan natuurlijk niet) en als je dat weet het onderwerp even laten rusten, heb het er met ons over of andere vriendinnen, maar laat je man even zijn deel van het huisje boompje beestje verhaal klaar maken en dan zal je zien dat hij overstag gaat.
Heel veel sterkte en wie wete tot heel snel op een maandforum....
groetjes Odette(inmiddels 19+6 weken zwanger van de 2e)