Vriend wil weten wat het word!

Hoi Danielle,

Bij ons is situatie precies hetzelfde geweest. Mijn vriend wou het heel graag weten, niet voor het kamertje maar om het al een plekje te geven. Ik wilde het niet weten maar werd steeds nieuwsgieriger naarmate de datum van de pretecho naderde. We hadden al wel besloten of alle twee weten of helemaal niet. Uiteindelijk kon ik mezelf niet bedwingen en nu ben ik heel blij dat ik het weet. Het wordt er zo echt door. Ik had natuurlijk mijn steeds dikker wordende buik en al die bewegingen van ons kindje om af en toe weg te dromen. En ik merk nu aan mijn vriend dat hij nu ook wat heeft wat niemand anders weet dan wij. Jullie komen er vast wel uit. Je kan anders vragen of de vk de uitslag in een envelop wil doen kan je later alsnog kijken of niet.

Jacqueline
 
Mijn vriend wilde het ook graag van tevoren weten en toen heeft de echoscopiste het op een briefje geschreven.
Het probleem bij jou lijkt me alleen dat jou vriend de babykamer al duidelijk naar geslacht wil inrichten, dus dan weet jij het ook gelijk.
Het lijkt me trouwens niet echt slim om dit te doen hoor, want er worden nog wel eens fouten gemaakt bij het noemen van het geslacht (ze kunnen het echt nog niet met 100% zekerheid zeggen).
Misschien dat je je vriend kan overhalen om zijn geduld te bewaren tot de kleine geboren is en tot die tijd alles neutraal te houden.

Veel succes ermee in ieder geval.

 
Terug
Bovenaan