<p>Okee, even van me afschrijven. Weet ook niet precies wat ik hier mee wil bereiken..</p><p>na een gigantisch lange tijd, incl helaas ziekenhuisbezoeken ben ik eindelijk zwanger! Hoera, nu 10 weken. Alles gaat goed, tuurlijk de standaard kwaaltjes als misselijk, moe en overgeven. Maar dat heb ik zeker voor over! We hebben een hele hechte vriendengroep van 14. De mannen waren al lang vrienden, iedeeen heeft nu een vriendin en die kunnen het zeer goed met elkaar vinden! Deze vriendengroep hebben we vorige week verteld, na de goede echo’s dat we een kleintje verwachten. Hoe leuk al die reacties van iedereen! Superblij voor ons. </p><p>Nu hadden we het weekend een feestje. Een van die vriendinnen zag ik met alcohol precies dezelfde trucs uithalen als ik deed toen ik het nog niet wilde vertellen. Later bleek: ze is ook zwanger. En die kwam hard aan zeg! Van de zomer slikte ze zeker weten nog de pil, we waren samen een weekendje weg. Daarnaast wonen ze tijdelijk bij zijn ouders in, want hun huis wordt volgend jaar ergens opgeleverd. Misschien komt het zo hard aan omdat ik het niet aan zag komen? Ben ik jaloers omdat het daar blijkbaar een stuk makkelijker ging? Of, en ik krijg het bijna niet uit Mn strot, wil ik deze bijzondere tijd niet ‘delen’ met een ander? Man, wat voel ik me vreselijk zeg! Terwijl dit zo’n mooie tijd hoort te zijn...</p>