vriendin

Hoi Tamara,
Ja Hellevoetsluis ligt vlakbij Spijkenisse! Ik ben daar bevallen in het Ruwaard van Putten ziekenhuis! Ik heb alleen geen auto, want daar gaat mijn mannetje mee naar z'n werk.. Maar misschien is het ook wel te doen met de bus?
 
Hoi hoi,

Dan gaan we gewoon kijken of het lukt met de bus. En ik kan ook gewoon naar jouw toe komen natuurlijk. Om en om ofzo. Wat toevallig dat jij ook pas daar woont. Kun je wennen?
Heb je misschien msn? Dat gaat wat makkelijker.
Groetjes tamara
 
Hoi V,
Ik ben Esther, 26 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van 3,5 maand.
Ik kom uit Zoetermeer. Kom je nooit meer deze kant op?? Hoe ver is het trouwens naar jou toe??


Groetjes Esther
 
Hoi Esther,
Ja ik kom nog wel die kant op, want mijn ouders wonen in Zoetermeer en mijn moeder past 2 x per week op mijn zoontje als ik ga werken. Welke wijk woon je? Ik heb voordat ik in Hellevoetsluis ging wonen, op de Velddreef gewoont. (die appartementen) Het is ongeveer 50 minuten rijden (als je geen file hebt ofzo).
Groetjes!
 
mijn msn is vvdorp@hotmail.com Ja het is wel leuk hier hoor, mooie omgeving alleen het enige nadeel vind ik dat mijn ouders veder weg wonen, maarja.. En jij? Vind jij het leuk in Spijkenisse?
Groetjes.
 
Hoi V,

Ik heb geprobeerd om je aan te melden maar het lukt niet. Toen heb ik geprobeerd om je een mailtje te sturen naar het adres wat jij opgaf maar dan wordt er gezegd dat het adres niet bestaat. Ik zal je even mijn hotmail geven dan kun jij het misschien even proberen. tamara3044@hotmail.com

Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan