Vriendinnen die zwanger zijn?

Goedenavond mommy’s to be!<br />Mijn naam is Nina, ik ben 23 jaar (bijna 24 joeppie)En ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, het lijkt mij leuk om meer contacten op te doen zowel mede mommy’s to be als dames die al moeder zijn.<br />Ik dacht misschien een leuke AppGroep te starten of gewoon 1 op 1. Kletsen en wie weet komt daar wel een vriendschap uit!<br />Iets over mij:Nina, 23 jaar 16 januari en dus een heuse steenbok!♑️ <br />Ik hou van dansen en zingen en natuurlijk de guiltypleassuree Netflix!<br />Ik woon samen met mijn vriend en zijn 6jarige dochtertje.<br />Ik woon zelf in zuidholland omgeving Rotterdam <br />Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier ook behoefte aan hebben<br />Liefs,Nienelientje<br />
 
Liefs c!
Ahh super leuk! Je hoort het tegenwoordig niet meer zo snel “jonge moeders”! Terwijl dit toch echt mijn droom is geweest om jong zwanger te raken!
8weken dan ben je wel wat verder als ik! Maar wel enorm leuk! Weet je al wanneer je ongeveer uitgerekend bent?
Liefs
Nina
 
Vorige week heeft de vk het geschat op 7 augustus. Over 2 weken is de termijn echo dus dan weten we het zeker. En jij?
 
Haaaai ?

Super leuk.
Ik ben nog 29 jaar en ook een steenbok.
6 maanden geleden voor het eerst moeder geworden en nu weer in de blijde verwachting. Heb 12 januari echo staan en verwacht eind augustus ergens uitgerekend te zijn.
Omgeving Eindhoven trouwens?
 
Hoooi!! Jeetje na 6 maanden weer zwanger! Knap hoor, bewust of nog niet helemaal gepland maar wel welkom?
Eindhoven daar ben ik wel eens geweest haha!
12 januari dat is een dag eerder dan ik! Ben enorm benieuwd hoe je echo gaat!
Hoelang weet je al dat je zwanger bent?
Liefs nienelientje
 
Nee was niet gepland haha maar wel gewenst . Wij vinden het ook erg snel en waren in shock . Afgelopen zaterdag positief getest.

Achja bij de een doe je er 2 jaar over en nu gebeurd het zomaar?
 
Terug
Bovenaan