Vriendinnen die zwanger zijn?

Ja hahaha dat is wel bijzonder!! Was je afgelopen zaterdag overtijd of waardoor besloot je een testje te doen?!

Word denk ik wel pittig een kindje van +/- 1,5. En dan nog een pasgeboren baby er bij! Spannend hoor! Fijn dat het wel gewenst is!

Ik en mijn vriend dachten nou laten we er maar voor gaan, ( ik heb pcos dus verminderd vruchtbaar we dachten dit gaat een lange tijd duren met benodigde hulp ). Gewoon in 1x zwanger
 
Ik was toen 3 dagen over tijd inderdaad. Had vorige week woensdag al een test gedaan, wel pas tegen de middag maar was negatief.
Maar ik herkende de symptomen van de vorige keer dus wist het eigenlijk al zeker haha.

Ja gaat zeker pittig worden. Maar ik denk dat ze uiteindelijk ook veel aan elkaar hebben?

Bij jullie ook nog snel gegaan dan! Waardoor ging jij testen?
 
Jij was echt overtijd! Dan snap ik dat je ging testen haha! En Ja dat is wel leuk voor die kleintjes zo dicht op elkaar! Ik moest 26 december menstrueren maar ik had 22 december ineens de gedachte van : “laat ik voor de grap een Early test doen” Dus ik naar de Etos die test gekocht.. In de auto terug: “please, please laat hem positief zijn dat zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn” door mijn pcos ging ik er vanuit dat het maanden zou duren en dat ik wellicht hormoon behandelingen zou moeten ondergaan, dus ik dacht voor de grap even testen.
Ik doe die test, zie eerst niets.. ik leg hem neer ga even de vaatwasser verder uitruimen en ik kijk nog een keer.. zie ik een heel licht 2e streepje staan! Gewoon na één poging zwanger!! Ik begon te trillen als een gek en huilen, had het niet verwacht!
 
[quote quote=10516356]Me vriend is erg blij alleen gereserveerd omdat bij zijn ex heeft hij een miskraam meegemaakt…
Maar wel erg blij![/quote]Ja is ook wel begrijpelijk dat hij dan gereserveerd is. Heb je al bepaalde kwaaltjes of hoe voel je je zelf?
 
Terug
Bovenaan