<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn nu 9 rondes bezig voor ons 1e kindje. Uiteraard hoop ik dat het deze ronde raak is, maar ook bereid ik me erop voor dat het niet zo is.</p><p>Nu zijn er ineens, jaaa echt ineens, 'perongeluk' al 2 vriendinnen van mij ook zwanger. Ook een paar andere vriendinnen en het nichtje van mijn vriend zijn zwanger. Uiteraard ben ik ontzettend blij voor ze en gun ik het ze heel erg, maar toch merk ik dat ik het lastig vind om te horen.. Ik weet dat het gemiddeld een jaar duurt voordat je zwanger raakt maar door alle 'perongelukjes' en 'oh binnen 3 maanden waren we zwanger' verhalen word ik erg onzeker en vind ik het ergens toch moeilijk om te horen. </p><p>Zijn er meer dames die zich hierin herkennen en hoe gaan jullie hiermee om dat in je omgeving (voor jou idee) iedereen zwanger raakt maar jij elke x een negatieve test in handen hebt.. </p><p>Btw, wij hebben verder niet gedeeld met onze omgeving dat we bezig zijn om een kindje te krijgen. Uit ervaring weten we dat er dan elke keer hiernaar gevraagd word en daar hadden we geen zin in </p>