Vriendinnen zwanger

Hoi Chell,
Heel herkenbaar hoor. Hier ook een lange tijd bezig. Iedereen om mij heen allemaal zwanger, je opent FB allemaal aankondigingen en uiteraard de vele vragen wanneer je aan kinderen gaat beginnen.
Ik had het vorig jaar erg zwaar mee maar heb het toen in januari toch los kunnen laten. Gisteren toch huilend in slaap gevallen en vandaag wakker met een verwarrend opgevend gevoel. 
Meid niet opgeven en laat inderdaad je gevoelens toe. Jij mag balen, kut voelen en zelfs een beetje egoïstisch zijn ook al voelt het van niet. 
Veel succes en hopelijk is het snel onze beurt?

Ik herken het ook heel erg! Ik ben een paar jaar geleden gediagnostiseerd met PCOS kreeg geen menstruatie na de pil.. Inmiddels een mooie cyclus maar mag het ook nog steeds niet lukken helaas!

Mijn nekharen gaan ook echt overeind staan van de woorden "je zal zien wanneer je het loslaat dat het gebeurd". Dat kan misschien bij sommige inderdaad gebeuren, maar er zijn ook zat stellen waarbij het helaas nooit mag lukken, alsof zij dat niet geprobeerd hebben!? 

En dan nog van die mensen zoals een barbie waar kinderen uit huis worden geplukt, meisjes die perongeluk even zwanger worden zonder dak boven hun hoofd of wat dan ook. Ik kan me daar echt aan storen, voelt zó oneerlijk als je zelf wel alles op een rijtje hebt en er klaar voor bent haha.

Maargoed, er over praten helpt mij wel enorm en om te blijven relativeren. En soms geef ik het ook echt even aan bij desbetreffende personen als ik even iets minder enthousiast kan reageren. 

hii chell, 
ik begrijp de frustratie, ik en mijn vriend nu ronde 8, begin april vastgesteld met pcos , nu eerste ronde clomid.
wij hebben het wel gedeelt met familie omdat het te moeillijk zou zijn het te verzwijgen aangezien we allemaal heel close zijn. de laaste tijd ook iedereen zwanger ... mensen op het werk , mijn schoonzus..een paar vriendinnen.. we voelen ons verslagen.. ookal ben ik heel blij voor iedereen het is toch ergens heel moeilijk.

@foodlover , perfect omschreven! same boat here , hopen dat clomid goed aanslaat 

Oooh wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die dit zo voelt! 
Nou moet ik wel zeggen dat ik vaak de aankondiging het ergst vind.. En dan vooral van mensen waarvan ik het niet had verwacht of die dichtbij staan. 
Hier deze ronde weeeer niet raak, 4 fucking days overtijd.. 4 negatieve testen maar nu wel soort van opgelucht dat ik dan toch maar ongesteld ben geworden, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. 
Uiteindelijk zullen wij allemaal ook een positieve test in handen hebben, maar wanneer dat mag Joost weten ;) 

Terug
Bovenaan