vriendinnen

hoi moniek.ik ken jou verhaal wel een beetje ik was ook op mn 20 ste bevallen en had een hele goeie vriendin tot ze inneens heel jaloers begon te doen en zorgde dat ze ook zwanger werd zonder dat ze een relatie had.maar we bleven toch vrienden nu bijna 5 jaar later ben ik terug 5 maanden zwanger en zei begon ook weer terug van oooh ik denk da ik ook zwanger ben zo dacht ze da dus elke maanden reageerde weer heel jaloers en probeert dus ook weer zwanger te worden echt uit jaloezie echt ni normaal dus nu praten we ook nimeer tegen elkaar.maar in ieder geval profiteer van u zwangerschap en u gezinnetje en als ze echt goeie vriendinnen zijn zullen ze wel terug komen en zo ni dan zijn ze u ni waart om als vriendin te hebben .
 
Ik herken het. Ikzelf ben 22 en 34 weken zwanger. Al vanaf het begin vonden die vrienden me saai worden. Je zit toch allebei in een andere fase. Hun in de fase van lol, drank, uitgaan etc. en jij in die van verantwoordelijkheid. Toen ik in het begin nog wel mee uitging kreeg ik al opmerkingen als met jou valt ook geen lol te beleven. Maar ja, ik heb gewoon geen behoefte om mee te gaan in hun aangeschoten zijn en dan die flauwe gesprekken. Die tijd heb ik echt wel gehad. Er is 1 vriend die dat in het begin ook zei, maar na een tijd kwam hij met hangende pootjes aanzetten dat hij onze vriendschap zo ontzettend miste en sinds hij alcoholvrij leeft snapt wat er in mij omging tijdens het samenkomen van de groep.
 
Ik heb zelf maar 3 echte vriendinnen die ik al jaren heb. Ik ben de eerste die zwanger is maar wij zijn allemaal rond de 26-28 jaar, al ietsje ouder dus. Ik ben wel de enige die nog niet samenwoont (het zit er wel aan te komen) en kende mijn vriend nog helemaal niet zo lang toen ik zwanger werd. Toch hebben ze me echt gesteund en tonen ook interesse (terwijl hun eigenlijk allemaal bezig zijn met een carierre op te bouwen en niet met kinderen).

Maar ik mis toch iemand in mijn omgeving die al kinderen heeft en die mij echt begrijpt. Want ondanks dat ze echt blij voor me zijn en hun best doen om zich in mij in te leven, ze zijn niet zwanger en het is toch anders dan. Hoe dan ook, ik ben toch enorm blij met mijn kleine vriendinnengroepje, klein maar wel heel fijn.

groetjes, Jane
 
Hoi,
Ook ik herken heel duidelijk jouw verhaal, ik ben ook 21 en nu 20 weken zwanger, en er zijn helaas een aantal contacten verwaterd ook onbegrip kom ik tegen. Het nadeel is ook dat ik de eerste ben van mijn vriendengroepje die een kindje krijgt dus de anderen zijn er niet mee bezig en ik ben er vol van.
Maar je echte vrienden laten je niet stikken!

Groetjes E 20wk 5 dgn
 
Hi meiden bedankt voor de reacties, het is inderdaad wel goed want nu kom ik er wel achter wie echte vriendinnen zijn.
Grappig dat je zoveel kan delen maar als je een andere weg in slaat, dat ze het toch niet kunnen begrijpen.

Zelf heb ik er echt heel veel zin in kan niet wachten totdat die klein er is.
Nog even ben 30 september uitgerekend.
hihi
Meiden jullie ook een hele fijne zwangerschap!!!!
 
Hai hai..

Ik herken jou verhaal niet, maar ik vind het echt rot voor je dat je vriendinnen zo tegen je doen. Zijn het wel echte vriendinnen ga je dan denken he, maar ja, je beste vrienden leer je het best kennen met bepaalde zaken, zoals jij nu in je zwangerschap. Nou meid, niet treuren straks als jij je kindje hebt dan komen ze vanzelf wel hoor, dan zijn ze jaloers op je...hihi doei doei
 
Terug
Bovenaan