Vriendinnen

CCCKK

New member
Lieve mede mama's,

In december is mijn prachtige dochtertje geboren en ik vind het fantastisch!  Helaas ken ik geen andere jonge moeders (ik ben zelf 24). Wel lijkt het me heel leuk om in contact te komen met jonge moeders, zodat we samen ervaringen kunnen delen, kunnen kletsen over de ins en outs van het moederschap en wie weet zelfs een vriendschap opbouwen. Zijn er jonge mama's op dit forum die hiervoor openstaan?
 
Hoi!

Hoeveel december is jouw dochtertje geboren? Mijn zoontje op 6 december. Inderdaad, zoals je zelf al zegt, ik vind het ook fantastisch om moeder te zijn!

Ben nu in verwachting van de 2e, dus weer een spannende tijd! Uit welke regio kom je?

Groetjes, Janneke
 
Nou ik vind het leuk om mee te praten hoor. En wellicht kan ik soms wat adviesjes geven. Ik heb een zoontje van 2.5 en net zwanger van de 2e. Ik weet hoe fijn het is om met vriendinnen te kunnen praten en ervaringen uit te kunnen wisselen.
 
Hallo!

Ik vind het ook leuk om mee te praten. Ik ben ook 24 en heb een prachtige dochter van 14 maanden en ben nu 5 weken zwanger van de 2e dus hoop dat alles goed blijft gaan :) ik was 23 toen mijn dochter geboren werd en 25 als de 2e komt, mits alles goed gaat natuurlijk!

Groetjes!
 
Hallo mama's,



proficiat voor degene die zwanger zijn! Ik ben een super trotse moeder van een zoontje van 1,5. We zijn nu het proberen voor ronde 2. Hopelijk ben ik snel zwanger!
 
Terug
Bovenaan