VRIJDAG MET DEAN OP DE HUISARTSENPOST EN VANACHT WEER RAAK

A

Anoniem

Guest
Vrijdag avond zijn we met Dean naar de ha gereden.Hij krijste alles bij elkaar omdat hij zowel rechts als links ooronsteking heeft.Hierover hadden we druppels en neusspary gekregen.Vannacht was het dus prijs hij bleef aan zijn oren trekken en huilen van de oorpijn.Toen ik hem een zetpilletje wilde geven merkte ik dat hij erg koud en klam was,hierop hem ik hem getempt zijn temp was 34.9 2 keer gemeten rectaal.Dus heb ik midden in de nacht de huisartsenpost gebeld en gevraagd wat ik moest doen.Ik kreeg van hun het advies om Dean een warm bad te geven gevolgt door een warme fles(makkelijker gezegd dan gedaan als je als een zombie door het huis wankelt).Dit heeft maar minimaal geholpen en ik heb dan ook vanmorgen een afspraak gemaakt bij mijn eigen huisarts om 2 uur.Ik hoop dat hij zich snel beter voelt want zo een nachtje als vannacht wil ik voor hem geen 2e keer.

groetjes Chantal en Dean

Jeetje Chantal, heel veel beterschap met je mannetje. Hou 'm maar goed in de gaten! En misschien dat je wel een antibioticakuurtje kunt krijgen....

Sterkte! Susan mv Gijs & Sophie

Hè wat vervelend. Hopelijk is Dean snel weer opgeknapt. Sterkte en beterschap!

Groetjes,
Nelly en Dean

Ach arm mannetje, ik hoop dat hij snel weer opgeknapt is.
Heel veel   beterschap

Liefs Ilse mv Danique

Hè wat naar... ik hoop dat hij snel opknapt! Beterschap!

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Tja ik snap dat dit heeel lastig is, maar het is wel zo dat het uiteindelijk wel uit zichzelf over zal gaan.
Een antibiotica kuurtje zal  het beter worden  proces wel versnellen, maar het is toch beter als het lichaam dit soort dingen zelf opknapt. Hierdoor bouwen ze weerstand op en dat is alleen maar beter voor later.

Ik zelf ben dus geen voorstander van antibiotica als het lichaam de kwaal zelf kan opknappen.
Natuurlijk is het lastig en doet het je als moeder erg veel als je kleintje pijn heeft. Dan heb jij als moeder ook net zoveel pijn. Maar hou vol, zet door en wens Dean maar wel veel beterschap en geef hem een dikke knuffel (daar worden ze ook beter van!).

Liefs Jeske

Heel veel beterschap met je mannetje! Wat ontzettend vervelend! Wat moet je ventje pijn hebben zeg, dat is echt niet leuk meer! Hopelijk gaat het snel beter met hem!

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan