Vrijdag naar de fertiliteits arts :-D

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Vrijdag 2maart mogen we dan eindelijk anar de fertiliteits arst.
Ik hoop dan dat er een beetje meer vaart achter zit.
Zijn nu een jaar bezig.
Oke als ik zie dat andere al 3 jaar of langer bezig zijn wat zit ik dan te zeuren.
Jullie snappen wel wat ik bedoel toch?
Liefs Bontrie

He Bontrie!
Tuurlijk snappen we dat!!!!!!!! Groot gelijk hoor!!!! En heel veel succes en laat het even weten he? Ook als je nog even moet spuien, geen probleem!!!!!
xie maantje

hoi meid,

heb wel vaker stukjes van je gelezen en leef erg met jullie mee,
ben blij dat jullie 2 maart terecht kunnen en dan dat het balletje heeeel snel gaat rollen met als uitkomst een wolk van een baby,

en je hoeft je niet schuldig te voelen want je zeurt helemaal niet, bij de 1 duurt het langer als de ander, maar we zijn allemaal ongeduldig, en vrouwen die zwanger willen worden "zeuren" in mijn ogen niet.. want dat doen we allemaal denk, omdat we samen met zijn allen 1 grote wens hebben..

ZWANGER WORDEN!!

dus meid heel veel succes en hou ons op de hoogte Liefs Iris

Hi meis,

Ik begrijp je maar al te goed hoor (14 mnd bezig).
Wij gaan volgende week de eerste stappen zetten richting ziekenhuis.

Laat je weten hoe het allemaal was. Ik zal aan je denken hoor vrijdag.

Liefs,

Amber

ik hoop dat je nu snel verder komt
en dat het resultaat niet meer te lang p zich laat wachten.
ik duim voor je.
als je vragen hebt kun je die het beste nu vast opschrijven want anders kom je starks thuis en dan is het van dit ben ik vergeten te vragen.
(heb ik met mijn vriendin meegemaakt)
en je moet maar zo denken er zijn geen stomme of rare vragen
succes liefs nicole

he bontrie, ben benieuwd hoe het met jullie gegaan is vandaag. Volgende week gaan wij voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Ik ben dus afgelopen maand direct begonnen met tempen. Ben wel al nerveus, de huisarts zei dat we op grond van onze medishce geschiedenis (draaitorsie bij mijn vriend vroeger, is ie aan geopereerd) misschien wat moeilijker zwanger kunnen worden (zijn nu een jaar bezig)
kortom laat even weten hoe en wat.
groet
boekie

Hoi Boekie,

Leuk dat je aan me gedacht hebt. Dank je!.
Vandaag zijn we inderdaad bij de fertiliteits verpleegkundige geweest.

We hadden eerder deze week een vragen lijst gehad dus die hebben we eerst met haar besproken.
Nou moet ik komende maand weer gaan tempen. En dan volgens hun methode. En ik moet 2 keer een bloedtest laten doen één is voor te kijken voor Chlamydia (zal jij waarschijnlijk ook moeten doen) en die ander test is voor FSH maar waar dat voor is weet ik niet meer.
Mijn vriend moet weer een sprema onderzoek laten doen. Heeft hij al een keer eerder laten doen toen was het niet goed. Het moet gemiddeld 20 zijn en mijn vriend heeft 1,3 is dus heel laag. En de kans op een zwangerschap is daardoor heel klein. maar niet onmogelijk.

Over 5 weken moeten we weer terug komen en dan krijg ik een inwendig onderzoek. Dan gaan ze met een eendenbek bij mij naar binnen om zo goed te kunnen kijken (lijkt mij heel naar) En daarna gaan ze nog met een vinger aan de binnenkant voelen. En een beetje slijm nemen ze af ook voor eventueele chlamydia. En als het  nodig is gaan ze ook nog met een of ander apparaat  naar binnen. Een heel fijn onderzoek dus. Maar ik zal je wel op de hoote houden. Doe jij dat ook???

Heel veel sterkte!!!

Hebben jullie het trouwens al aan iemand verteld dat julllie al een jaar bezig zijn?

Liefs Bontrie  

Hallo Bontrie....

ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen.....

Ik heb vanaf mijn bevalling (afgebroken zwangerschap) op 18 november, verscheidene inwendige onderzoeken gehad van verschillende gyn.

Ik ben er ervaren in zeg maar hahahaha...

Zo'n eendenbek is idd niet echt fijn, maar dat komt omdat bijna elke vrouw iets verkrampt want er zit toch een vreemde beneden bij je te gluren en te voelen.
Vraag of ze er een beetje glijmiddel opdoen, dat deed 1 gyn bij mij en toen voelde ik er bijna niks van.

dat andere apparaat is waarschijnlijk het "inwendige echo" apparaat, het is net een dildo, en dan een dunne lange uitvoering met een cameratje eraan vast.

Ik zie er de humor tegenwoordig maar van in, laat het onderzoek maar over je heen komen, en ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan