Vrijdag naar de fertiliteits arts :-D

hallo Bontrie,

Hier spreekt nog een ervaringsdeskundige.
Wij hebben 4 jaar geleden in de medische molen gezeten voor een kindje en nu zijn we ook alweer ruim een jaar aan het rondhuppelen in het ziekenhuis.

De eendebek is idd niet zo'n heel fijn apparaat, maar ik kan je adviseren om te proberen te ontspannen. Hoe meer jij je verkrampt hoe meer pijn het doet.

Verder is dat andere apparaat w.s. een inwendige echo. Dit is echt niet vervelend. Dit doet geen pijn en is idd. net een dildo.

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben wat jullie te wachten staat....
en... kom anders gezellig kletsen op het als zwanger worden langer duurt forum. Daar schrijven heel wat meiden die allemaal in de medische molen zitten. Wellicht kun je daar ook met je vragen terecht!

Heel veel succes!!!

Groetjes,
mama Peet

Hoi Hoi,

Vandaag ben ik nog niet ongesteld.
Vind het allemaal wel erg spannend.
Maar ik wachte gewoon af en laat alles maar over me heen komen.
Gister hebben we de commode gehad waar mijn vader als baby op heeft gelegen.
Erg leuk zo'n erfstuk.

liefs Bontrie

Hoi meiden,

We hadden bij de verpleegkundige nog een lachbui. (niete cht een toepasselijke plek maar goed)
We waren dus zo aan het praten over zwanger worden toen mijn vriend in eens vroeg wanneer je normaal je NOD hebt.
Die vrouw zat echt zo te kijken van wat lul jij nou.
Ik zei zo tegen hem dat is forum taal. We moesten alle drie lachen echt niet normaal.

liefs Bontrie

hoi bontrie,
dank voor je verhaal. tuurlijk hou ik jou (en ieder ander) op de hoogte van a.s. vrijdag. Mijn vriend en ik zijn best  nerveus; Mijn vriend denkt dat er iemand gelijk aan zijn balen wil zitten, ha ha (dat wilde de huisarts ook zij is een vrouw).
Ik ben pas begonnen met tempen en nu blijkt dat mijj ei veel later is dan ik dacht dus meteen aan de slag! van vrienden hoorde ik dat zij toen ze bji de arts zaten bleek dat ze net zwanger was, dus je snapt: hier hoopik ook op.
wij hebben ook een vragenlijst gehad, die gaan we nog invullen.
ik hou je op de hoogte
'groet
boekie

hoi meiden,
ben afgelopen vrijdag naar de fertiliteitsarts geweest, nou viel reuze mee,ik was binnen 5 minuten weer van die stoel af. Ze was heel rustig en ik had geen centje pijn. Grappig als je jezelf van binnen ziet (ze ging met een camera erin, en met jawel de bekende eendebek, maar werkelijk:   het deed geen pijn). Voorlopig is er geen vuiltje aan de lucht. Helaas ook nog geen baby in aantocht want gister avond kwamen de RD (in volle vaart, phoe, ik lekte zelfs door vannacht!). Het volgende is nu dat ik door moet gaan met temperaturen, en bloed moet laten prikken op bepaalde dagen van mijn cyclus. Verder heeft mijn vriend een potje meegekregen voor zijn kantje van het verhaal,, zeg maar.
Hij was best verontwaardigd dat ze dat niet meteen gingen doen. Zeker omdat bij mij nu alles goed lijkt tot zover, is hij bang dat het aan hem ligt.   Eind april moeten we dan weer terug komen voor alle uitslagen. Phoe ik hopop toch dat we intussen een keer raak schieten eigenlijk.
KOrtom: wees niet bang voor het onderzoek, het viel mijallemaal reuze mee!
groet
boekie

Terug
Bovenaan