Vrijdag punctie!!!!!

A

Anoniem

Guest

Aaaaahhhhhhh, vind het toch zooooo spannend....................Vandaag om 14u weer in ziekenhuis zijn en kreeg weer een echo. Eigenlijk dacht ik; vrijdag weer terug en weer een echo......Ze keken weer met zijn drietjes haha, maar dat went wel een beetje helaas. Eerst baarmoederslijm bekeken en dat was heel goed, goede dikte en rijp volgens de gyn. Daarna naar de eitjes gekeken en sjeee ik zag ze echt goed groot gegroeid zijn! Was er afgelope  vrijdag 1 van 17 mm, nou waren er links 6 van 23/24 mm en links 1 van 23 mm en een stel kleintjes. Dus in totaal 7, maar er kunnen er altijd meer zijn natuurlijk. Dat zien ze vrijdag wel.

De punctie werd afgesproken en ik was echt blij!!!! Vanavond nog gewoon lucrin en gonal f spuiten en morgen de pregnyl die voor de eisprong zorgt om 20.45u. Donderdag dan niks spuiten en vrijdag om 8.45u de punctie. Van tevoren moet  mijn mannetje  nog zijn deel leveren. Om 8.30u krijg ik een injectie met een soort morfine in mijn bil en daarna nog inwendige injecties. Dan kijken ze weer met de echo waar alles zit en doe ze de punctie. Zie er wel een beetje tegenop, ben echt heel kleinzerig en heb dat ook gezegd. Moet zeggen dat ze echt heel lief zijn in het ziekenhuis en je goed begeleid wordt.
Na de punctie kijken ze gelijk hoeveel eitjes ze hebben en met 8 eitjes wordt het half/half gedaan. Half ivf en de andere helft icsi. Met 7 nemen ze geen risico en wordt alles icsi. Dit blijkbaar ook in verband met zonodig de volgende punctie. Ze prikken liever niet in gezonde eitjes.

Lydia, dan lopen we toch niet helemaal gelijk lees ik. Ik hoop dat ze nou bij je ook goed groeien en dat je me toch snel achterna gaat. Ik houd een plekje op het volgende wachtbankje bezet hoor!!!!

Wow Deez!! Wat een geweldig nieuws vind ik dit! Eindelijk is het dan zover voor jullie... het heeft zo lang geduurd inmiddels en nu dan toch eindelijk komt dat intens spannende moment eraan...
Je eitjes klinken trouwens enorm goed....lekker groot aan het groeien al...en 4 om 4 zou een mooie kans voor jullie gaan maken denk ik....
Zo fijn voor jullie!
'Ik snap best dat je het eng vind... t'is je eerste keer ook...je weet nog niet hoe het gaat... Iedereen zou beetje bang zijn denk ik....
Maar het doel maakt het goed... Wie weet wordt dit wel jullie moment!
Hou je nu nog (zover je dat lukt) rustig....bereidt je stilletjes voor....
Ben je wel weer helemaal; beter?
Meid ik ga meteen een extra kaarsje voor jullie branden en zal aan jullie denken en natuurlijk duim ik net als vele vele anderen keihard voor jullie mee....
IK ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan...het zal allemaal vast meevallen hoop ik...
Jeetje...ik vind het echt super spannend   hoor!
Heel veel geluk en succes vrijdag en de tijd die daarna komt!
Ik hoop..dat mijn kristallen bol...de waarheid heeft gezien

Dikke dikke knuf Linnepinnie

Hoi Deez,

We gaan ongeveer gelijk op.. ik ben gisteren voor echo geweest en ze denken ook dat
de punctie deze vrijdag zal gebeuren, mag morgen nog een keer komen voor echo..

Er waren bij mij rond de 7 a 8 eitjes te zien.

Heel veel succes!!

gr. Leeuwtje

Hoi Deez,

Dat klinkt goed, zeg!!!! Heel veel succes en mijn kaarsjes branden ook hoor!

Lfs, Kippie.

heeeeeeeee Deez!!!

wat een goed nieuws en spannenddddddddddd!!! hopelijk gaat vrijdag alles goed meissie en kop op, je kunt het hoor!! ook komt er dan hopelijk een mooi mensje uit voort!! gun het jullie zo!!! ik houd je in de gaten hoor ondanks dat ik op het laatst loop....

sterkte vrijdag en duim me suf!!

liefs sweety (38w zw)

Meiden bedankt!!!!!
Vind het zo spannend.........
21 januari gestart met de pil en toen waren mijn ouders 35 jaar getrouwd
14 januari gestart met lucrin op valentijnsdag
19 maart is mijn moeder jarig, zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn als dan de terugplaatsing was, maar zal wel later zijn.......

Linnepinnie, hoe istie nou, alles goed?

Leeuw, heee das gaaf, ik zal duimen hoor. Waren ze nog niet groot genoeg? Mooi aantal eitjes. Ik moet de pregnyl vanavond zetten, 36uur van tevoren. Hoe doen ze dat dan bij jou?

Kippie bedankt en hoe is het verder met jou, jij hebt toch vrijdag nod...? (dacht ik...)

Sweety.........de laatste loodjes.....spannend hoor, zit veel te lezen bij jullie of het al in aantocht is haha. Succes xxx

Hoi Deez

Wat geweldig dat vrijdag de punctie is en wat een mooi aantal follikels. Ik zal aan je denken. Ik hoop je snel te volgen. Wie weet volg ik je begin volgende week.

Liefs

Lydia

Hoi Deez,

ik duim voor je dat het alllemaal goed gaat en dat de punctie mee mag vallen.

Zet hem op!!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan