A
Anoniem
Guest
Aaaaahhhhhhh, vind het toch zooooo spannend....................Vandaag om 14u weer in ziekenhuis zijn en kreeg weer een echo. Eigenlijk dacht ik; vrijdag weer terug en weer een echo......Ze keken weer met zijn drietjes haha, maar dat went wel een beetje helaas. Eerst baarmoederslijm bekeken en dat was heel goed, goede dikte en rijp volgens de gyn. Daarna naar de eitjes gekeken en sjeee ik zag ze echt goed groot gegroeid zijn! Was er afgelope vrijdag 1 van 17 mm, nou waren er links 6 van 23/24 mm en links 1 van 23 mm en een stel kleintjes. Dus in totaal 7, maar er kunnen er altijd meer zijn natuurlijk. Dat zien ze vrijdag wel.
De punctie werd afgesproken en ik was echt blij!!!! Vanavond nog gewoon lucrin en gonal f spuiten en morgen de pregnyl die voor de eisprong zorgt om 20.45u. Donderdag dan niks spuiten en vrijdag om 8.45u de punctie. Van tevoren moet mijn mannetje nog zijn deel leveren. Om 8.30u krijg ik een injectie met een soort morfine in mijn bil en daarna nog inwendige injecties. Dan kijken ze weer met de echo waar alles zit en doe ze de punctie. Zie er wel een beetje tegenop, ben echt heel kleinzerig en heb dat ook gezegd. Moet zeggen dat ze echt heel lief zijn in het ziekenhuis en je goed begeleid wordt.
Na de punctie kijken ze gelijk hoeveel eitjes ze hebben en met 8 eitjes wordt het half/half gedaan. Half ivf en de andere helft icsi. Met 7 nemen ze geen risico en wordt alles icsi. Dit blijkbaar ook in verband met zonodig de volgende punctie. Ze prikken liever niet in gezonde eitjes.
Lydia, dan lopen we toch niet helemaal gelijk lees ik. Ik hoop dat ze nou bij je ook goed groeien en dat je me toch snel achterna gaat. Ik houd een plekje op het volgende wachtbankje bezet hoor!!!!