Vrijdag punctie!!!!!

He lieve Deez,

eindelijk, eindelijk, eindelijk is het dan zo ver.....Wat ontzettend spannend inderdaad. Ik vond de punctie heeeeeel erg meegevallen, dus ik hoop dat dat bij jou ook straks het geval is (heb 1 poging en hoop snel te starten met poging 2)

Ik ga zeer zeker voor je duimen. Eerst die stomme wachtweken zien door te komen.

Succes alvast voor vrijdag!

Liefs indy

Hoi Deez,

Ow, wat spannend morgen.
Ik ga vreselijk voor je duimen morgen. (ben vrij, dus kan heel de dag duimen draaien voor je!)
Ik hoop dat de punctie mee valt en dat er een paar mooie eitjes bevrucht zullen worden en dat je over een paar dagen de terugplaatsing zult hebben

toi toi toi
liefs,
mama Peet

Hoi deez,

Wil je even heel veel succes en sterkte wensen voor de punctie morgen.
Hopelijk heb je een goede oogst voor 50% 50%.

Ik had bij mijn punctie 2 Valium pillen, 1 Naproxen zetpil en een Morfine shot in mijn been gehad en ik vond het toen reuze meevallen (en ik poepte in mijn broek hoor dat weet je).
Dus ik duim dat het bij jou ook mee valt.

Kruimel

Hoi Deez,

Lief dat je aan me denkt. Ik heb idd vrijdag mijn NOD. Vandaag al bruine afscheiding, dus morgen komt de menstruatie. Dus ik kan weer het zh bellen voor iu-5. Ik heb besloten dat ik bioresonantie ga doen (heb al een behandeling gehad), acupunctuur vond ik niets met al dat gevroet met die naalden in mijn lijf. Zelf spuiten vind ik niet erg, maar dit..... Hopen dat het gaat helpen!!!!!

Lfs, Kip.

Terug
Bovenaan