Vrijdag testen!

Hoi,

Laten we voor elkaar duimen dan komt het vast goed!!

Wij zitten in de eerste ronde van ons tweede wonder. Ik hoop dat ik me kan inhouden tot vrijdag....

Een trotse mama

Hoi allemaal,

Ik duim voor ons allemaal en omdat ik vast niet kan wachten tot zondag bestel ik maar vast een paar extra testen! Voor mij is 't het eerste kindje en de 2e ronde. Ik wens dat we volgende week allemaal blij zijn.

Liefs Wietske

hoi meiden!

ik wacht nu op mijn eerste ongi na mijn miskraam. ik weet dus niet zeker wanneer ik ongesteld moet worden. uitgaande van mijn normale cyclus zou dat vandaag geweest zijn, maar het kan deze eker ook makkelijk langer duren.

voor de zekerheid wil ik morgen een test doen. ik heb namelijk sinds donderdag een gevoel dat ik dat moet doen. waarom? geen idee!
ik denk dat ik wat meer zekerhedi wil, want mijn lichaam kan ik de laatste weken gewoon niet zo goed volgen.

ik hou jullie in de gaten!
zwanger zijn is zo bijzonder....

;liefs Carina

Hoi hoi!

Gezellie, ook ik heb vrijdag mn NOD.
Weinig kwaaltjes alleen veel witte afscheiding.

Samen aan de duim dus ;-)

Liefs Mamaloe

hoi hoi

mijn test was negatief.. heb nu ook meer het gevoel dat ik ongesteld ga worden...

zou netjes zijn.. 31 dagen na de miskraam. komt mijn lichaam in ieder geval weer netjes op gang.

groetjes en succes meiden!
ik duim voor jullie!

Hallo meiden,

ik had eigenlijk vrijdag of zaterdag mijn NOD... maar ik heb vanmiddag getest en een roze streep!!!! Wel heel licht (heb smiddags getest ipv sochtends en eigenlijk te vroeg, dus het was wel een heel licht roze streep, maar toch!!!)

Ik ben zo blij!!! Mijn eerste keer raak, is helaas geeindigd in een miskraam, dus ik hoop zoooooo dat het nu allemaal goed gaat!!!!!!

Hopelijk hebben jullie ook snel goed nieuws!!!

Liefs Merel

Hey Ladies!

Hoe istie hier? Al krampen oid of nog helemaal nix?
Zou leuk zijn om met zn allen door te gaa naar het volgende forum hihi.

Ik ben zo stom geweest om gisteren te testen...negatief.
Had echt ff een pesthumeur, maar goed, het zegt natuurlijk nog niets. Bij mn andere 2 had ik ook een zeer licht streepje na een paar dagen overtijd. Zelfs zo vaag dat het alleen te zien was met een tlbak er onder haha.

Hou nog steeds een beetje hoop, heb nl ook nog ns mega last van mn borsten.
Doen echt pijn! (weer wat nieuws, afgelopen jaar nog niet eerder zo gehad)

NOu we w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w af

Liefs mamaloe

Hoi,

allereerst gefelicitieerd Merel, een streep is een streep! Geniet ervan

Ik heb me nog in kunnen houden, heb nog niet getest. Vanavond leg ik de test vast op het toilet zodat ik morgen direct kan testen, ben benieuwd! Ik laat het jullie weten,

een trotse mama

Terug
Bovenaan