.......vrijen.....blegh:-(

Gisterenavond had ik geschreven dat ik het na de bevalling nog niet gedaan heb. Toevallig hebben we het daarna een keer geprobeerd. Geen fratsen, gewoon proberen, voor het eerst weer na 10 maanden.
Eigenlijk voor het eerst na 5 jaar. Ik heb al jaren last van pijn bij vrijen (weet niet hoe ik eraan gekomen ben), maar nu voor het eerst niet meer. Ik ben zo 'uitgerekt' van de bevalling dat het weer lukt.
Nou ja, we zien wel hoe het loopt.
Inderdaad is knuffelen op bed met onze dochter veeeel leuker en gezelliger.
gr,
Sabine

Hier ook zo....... tijdens mijn zwangerschap niet gevreeen vanwege misselijkheid, harde buiken en totaal geen zin en nu nogsteeds niet gevreeen.
Heb er geen zin in en zodra ik in mijnbed lig val ik ook meteen in slaap, zo moe ben ik.
Daarbij komt ook nog dat ik de pil nog niet slik, en een condoom alleen vertrouw ik dus echt niet he. Pfffffff, het zal er wel weer een keer van komen maar krijg soms wel het gevoel dat het MOET.

hoi hoi ik weet precies waar je het over hebt. toen ik zwanger was kreeg ik ook veel minder zin. ben bevallen en na 2 a 3 weken ging het wel weer maar de laatste paar maanden heb ik ook echt geen zin meer ik heb dat gevoel niet meer. als we saonds op bed liggen wil ik gewoon het liefst slapen en niks anders. nu ligt devano ook nog bij ons op de kamer omdat we nog bij mn vader wonen dan wordt het ook al anders. ik vindt het ook niet leuk en heb echt het gevoel dat ik patrick teleurstel maar ik kan er niks aan doen. ik blijf het wel proberen

groetjes daphne

mama van devano (26-11-2006)

Hoi meiden,

ook ik heb géén zin meer in sex. Tijdens zwangerschap ben ik voortdurend misselijk geweest. En na de geboorte van Isis (is nu 6 maanden) was ik er totaal niet mee bezig. De laatste maand heeft het 'gebrek' aan sex wat spanning met zich meegebracht, mijn man heeft er veel meer behoefte aan, hij ging zelfs aan zich zelf twijfelen. Nu probeer ik zin te maken, maar  of ik nu echt zin heb.....................
x Esther

o meiden(als ik dat mag zeggen)
ik word zo blij van jullie,het is zo herkenbaar,en ik voel me minder schuldig alleen durf ik henk niet te zeggen dat ik dit met jullie deel,wie doet dat wel met hun man???vriend???partner???ik bedoel dat jullie dit delen met dit forum...

ik moet toch nog even wat delen,gistermiddag bracht ik aaron naar bed en ik had wel zin,dus zei ik tegen henk,ga je mee naar bed,zegt hij nee ik ben niet moewil ik een keer,maar ja het vragen kon ik ook niet echt...dus hebben we maar tv gekeken

ik wil het eigelijk niet tegen mijn zin in doen(dat ken ik al van het verleden)maar vind het verrot om steeds af te wijzen,maar ik kan het ook niet meer,zin maken lukt misschien nog wel maar ook dat doe ik niet echt eigelijk en als ik zo lees moet henk ook niet zo "zeuren",ik bedoel dat er ook mannen zijn die al maanden niet gevreeen hebben dus voor hem moet het ook niet zo erg zijn(klinkt wel krom eigelijk)maar hoop dat jullie weten wat ik bedoel?!

ik ben blij dat mijn maandelijkse periode eraan komt en dat het dan even niet hoeft,heb ik alleen nog een vraag,doen jullie wel hand en spandiensten???ook dat vind ik wel moeilijk maar ja soms moet dat wel(toch?)

ik ga slapen,ben wel moe,weltrusten dames en tot de volgende keer!

groetjes nienke...

staat henk net achter me,klik ik snel het beeld wegstom he?!

Ja hoor héél herkenbaar...(helaas)
Ik heb ook geen zin, afgelopen weekend zin gemaakt. En dat na bijna 7 maanden. (ook tijdens de zwangerschap bijna geen seks gehad)
En ja vriendlief heeft wel vaak zin.

En idd als we naar bed gaan heb ik het ook drukker met bedenken wat we morgen eten, boodschappen en of zoon nog genoeg luiers en voeding heeft....
Ik vind het ook niet leuk maar ik kan er zo weinig aan doen.

Maar misschien dat het nu langzaam aan weer terug komt??
Ik heb wel eindelijk een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor een spiraal.

Groetjes Tinymama

Terug
Bovenaan