Vrijen en (1e trimester) zwanger.

[quote quote=10494364]Ik heb wel libido maar elke keer als ik seks heb gehad heb ik zo veel bekkenklachten, zelfs als ik als een zeester op m'n zij blijf liggen. En als ik een orgasme heb trekt mn baarmoeder en mn bekkenbodem in een soort spasme, dan weet ik helemaal niet meer waar ik het moet zoeken. Mn bekkenklachten overdag vallen mee, maar dit is zo jammer. Bekkenfysio geeft aan dat dit waarschijnlijk niet weggaat deze zwangerschap. Ook heel sneu voor mn vriend. Dit is trouwens einde van het 1e trimester ontstaan. 
We hebben nu dan wel af en toe seks, maar dan heb ik voor mezelf een soort "kosten-baten" analyse gemaakt en vind ik vrijen en intimiteit gewoon even belangrijker dan pijn achteraf. Mn vriend vind dat dan weer heel moeilijk want hij wil niet dat ik pijn heb. [/quote]@Ma belle, dat ervaar ik ook een beetje! Na de seks echt pijn in mn bekken. Gelukkig niet tijdens, dat lijkt me echt super vervelend. ?k
“Kosten-baten” i feeeeel you! Want ondanks je niet in the mood bent en het niet meer fijn voelt, wil je je vent toch tegemoet komen.
 
@Lewis

Omg wat een straf eigenlijk. Ik hoop zo voor je dat het deze zwangerschap niet aan de orde is. Intimiteit kan gelukkig op zoveel manieren. Als je dat maar niet kwijt raakt. Succes en ik duim voor je ❤️, alhoewel je libido non existent is haha
 
Ik heb wel meer zin in sex maar we durven allebei niet echt de daad te doen we zijn allebei bang dat er bloed komt en een miskraam terwijl dat eigenlijk helemaal niet bewezen is dat dat daar door komt masr we nemen het risico gewoon niet we zijn eindelijk extra dichtbij een goede echo en na 2 vroege miskramen en 2.5 jaar proberen zijn we extra voorzichtig miss als de echo goed is dat we dan wat meer durven maar er is meer dan alleen de daad om elkaar liefde te geven.
 
[quote quote=10494384]@Dikkertjedap!
Wel super fijn! Vind je het nog fijn ook met een buikje in de weg of stoort dat je niet?k[/quote]Op je zij doet wonderen haha en het is ook goed voor het behoud van je lenigheid
 
1e trimester hebben wij denk ik 1x seks gehad. Moest er niet aan denken. Was moe, continu misselijk, en eigenlijk ook een hormonaal stuk chagrijn ?
Tweede trimester wel paar x seks gehad, wat de ene keer beter voelde dan de ander. Paar keer gehad dat het gewoon niet nat genoeg wilde worden, dus dat was echt onprettig. Viel me wel elke x op, dat het leek alsof het nauwer was vanbinnen, mn partner merkte dat ook op. Of dat normaal is of toeval, geen idee.

Nu vandaag 30 weken precies, al paar weken niks uitgespookt, en sinds ongeveer 2 weken mag het ook niet meer ivm verkorte baarmoedermond waar k voor opgenomen ben geweest in combinatie met vroegtijdige weeën. Dus wij hebben een “coitusverbod” gekregen ?‍?? opzich geen ramp. Bekken doet zeer, slaap hele dagen weg. Zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen haha
 
@Carolinerkj: oh wat hoop ik zo voor jullie dat de echo prima is echt waar ❤️. Klopt, een miskraam ontstaat gewoon doordat je lichaam een ongezond vruchtje afstoot en vaak dus niet door externe factoren zoals seks. Ik heb gelezen en van mn HA gehoord dat het juist goed is en geen kwaad kan. Maar ik snap je want ik heb dat “extra voorzichtig gevoel” ook. Wil ook echt niet al teveel rampetampen ?. Laten we niets verstoren
 
@mlgl: hormonaal stuk chagrijn, geweldig hahahaha ?. Mijn behoefte nu is echt zo laag terwijl ik van mezelf een super hoog libido heb dus ben zo verbaasd. Dat 1x seks kan ik me helemaal in vinden ?. Wel sneu dat je nu niets mag (meer voor je vriend) maar goed, alles om je je gezond te houden ?
 
Terug
Bovenaan