Vrijen na 30 weken zwangerschap

Een vraagje?
Hoe ziet jullie sexleven eruit na de 30ste week van de zwangerschap?
Ik heb er niet zoveel zin in. Ik ben niet zo flexibel meer en die buik zit al best wel in de weg.
Hebben jullie dat ook?
 
hihihi nou, ik heb vanaf t monent dat ik zwanger ben, al geen zin meer.
staat op een zeer laag pitje op dit moment.
had ik bij mn vorige zwangerschap ook.

maaruh... probeer eens wat standjes waar je buik niet in de weg zit :) er zijn er zat.

liefs, do
 
Ik heb ook al geen zin meer vanaf week 6! Geen zin om te beginnen, helemaal niks.... van mij hoeft het even niet. Vind het wel heel erg voor mijn vriend, maar hij heeft er gelukkig alle begrip voor :D

liefs
 
Voel me ook schuldig over maar het ik ben nu bijna 24 weken en het doet zo pijn ook.
Mis me lichamelijke bewegelijkheid zeg maar:(
Maar zo te horen en lezen hebben de meeste er last van.
Helaas voor de mannen...
 
Voel me ook schuldig over maar het ik ben nu bijna 24 weken en het doet zo pijn ook.
Mis me lichamelijke bewegelijkheid zeg maar:(
Maar zo te horen en lezen hebben de meeste er last van.
Helaas voor de mannen...
 
Ik heb tijdens mijn 2e zwangerschap zelfs nog een paar dagen voor de bevalling sex gehad. Qua standjes ben je idd een beetje beperkt, maar op z'n hondjes of jij bovenop werkt prima.

Anne
 
Ik heb tijdens mijn 2e zwangerschap zelfs nog een paar dagen voor de bevalling sex gehad. Qua standjes ben je idd een beetje beperkt, maar op z'n hondjes of jij bovenop werkt prima.

Anne
 
staat ook een onderwerp over bij junimamas, ik ben nu 28wkn3dgn en het ging vanochtend gewoon lekker hoor. lepeltje lepeltje is ook ideaal, geen buik in de weg, bij op zijn hondjes hangt die buik zo,dat vind ik dan weer niet altijd fijn ivm het schudden en bovenop tja wil toch ook nog die kerel kunnen zien hihihihi ben al een aardig kamerolifantje. hoe lang we dit volhouden? geen idee zolang het leuk is. zolang de vliezen niet gebroken zijn of zolang er geen ontsluiting is mag het gewoon
 
Terug
Bovenaan