Vrijen na 30 weken zwangerschap

staat ook een onderwerp over bij junimamas, ik ben nu 28wkn3dgn en het ging vanochtend gewoon lekker hoor. lepeltje lepeltje is ook ideaal, geen buik in de weg, bij op zijn hondjes hangt die buik zo,dat vind ik dan weer niet altijd fijn ivm het schudden en bovenop tja wil toch ook nog die kerel kunnen zien hihihihi ben al een aardig kamerolifantje. hoe lang we dit volhouden? geen idee zolang het leuk is. zolang de vliezen niet gebroken zijn of zolang er geen ontsluiting is mag het gewoon
 
Ben morgen 12 weken dus nog geen dikke buik te zien, maar het sex-en gaat goed. De eerste 4 weken hebben we niks gedaan omdat ik bang was voor ons kindje maar die zit zo goed verstopt. Dat zolang we er nog van kunnen genieten we ook lekker doorgaan.
 
Ben morgen 12 weken dus nog geen dikke buik te zien, maar het sex-en gaat goed. De eerste 4 weken hebben we niks gedaan omdat ik bang was voor ons kindje maar die zit zo goed verstopt. Dat zolang we er nog van kunnen genieten we ook lekker doorgaan.
 
hier 33 weken zwanger, en buiten een paar keer een paar weken dat het op afraden van gyn niet mocht, is de zin er nog steeds volop. Zelfs meer dan zonder zwangerschap. Helaas is de bewegingsvrijheid ivm bekeninstabiliteit bijna nihiel, maar lepeltje lepeltje, lukt nog steeds heel goed. Soms proberen we nog iets uit, maar komen hier toch vaak op terug.
We zijn wel niet meer van de lange sex, maar meer van de vakere snellere sex... Ook bij de vorige zwangerschap weet ik dat het tot een paar dagen voor de bevalling nog steeds goed ging. Ik had toen ook de gedachte, het is nu of nooit meer (want na de bevalling stond het wel even stil).

 
Hoi dames,
Ja bijna ons heeft het ook even op een laag pitje gestaan, maar begint nu langzaam weer te komen haha. Ben namelijk met 23 weken, na een heerlijke vrijpartij in het ziekenhuis gekomen met voorweeen. Nou toen moesten mn vriend en ik er allebij even niks meer van weten. Terwijl het daar niet door kwam. Maar nu is alles redelijk rustig in mn buik, ben nu 30 weken en nu voorzichtig aan hebben we toch allebij best veel zin. Gewoon lekker rustig aan van elkaar genieten.
 
toen ik zwanger was van de eerste hebben we tot de 40 weken gewoon seks gehad, en het ging goed en beiden hadden er gewoonzin in, na die weken durfde me mannetje niet meer echt en ik had ook minder zin, onze dochter was geboren met 41.5 weken.

deze zwangerschap is nog heel pril ben nu 7 wkn,, maar alles gaat nu nog goed haha
 
toen ik zwanger was van de eerste hebben we tot de 40 weken gewoon seks gehad, en het ging goed en beiden hadden er gewoonzin in, na die weken durfde me mannetje niet meer echt en ik had ook minder zin, onze dochter was geboren met 41.5 weken.

deze zwangerschap is nog heel pril ben nu 7 wkn,, maar alles gaat nu nog goed haha
 
Terug
Bovenaan