Vrijen om een kindje?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Nou wij zijn ook druk bezig voor  het 1e  kindje maar nu heb ik een vriend die "het" niet zo vaak wil doen, we proberen om de 2 dagen maarja dat lukt ook niet altijd.
Hoe kunnen we dan zwanger raken?
De eerste keer is het niet gelukt dus we gaan nu voor ronde 2, dit weekend is mijn eisprong dus we moeten flink bezig maarja met zo'n vriend kan dat niet altijd (om te beginnen aan kinderen was ook mijn idee)

Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing?

XxX Ssuss

quote: ssuss schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 14:57:05'));

Hallo dames!

Nou wij zijn ook druk bezig voor  het 1e  kindje maar nu heb ik een vriend die "het" niet zo vaak wil doen, we proberen om de 2 dagen maarja dat lukt ook niet altijd.
Hoe kunnen we dan zwanger raken?
De eerste keer is het niet gelukt dus we gaan nu voor ronde 2, dit weekend is mijn eisprong dus we moeten flink bezig maarja met zo'n vriend kan dat niet altijd (om te beginnen aan kinderen was ook mijn idee)

Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing?

XxX Ssuss

Dag Ssuss,

Ik weet niet hoe oud jij en je partner zijn, maar als hij er wellicht nog niet zo erg mee bezig is en jij wel, is het wel lastig. Hoe weet jij overigens dat jouw eisprong is dit weekend, slik je al een tijdje geen pil meer?
Sandra

Wij zijn allebei nog vrij jong omdat we allebei zoiets hadden dat we wel jong kinderen willen, ik ben al een hele tijd gestopt met de pil mmm denk maart ofzo.
Ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je ongi is je eisprong en 2 dagen ervoor en 2 dagen erna ben je het vruchtbaarste. (als ik het goed heb begrepen).
Ik heb ook wel eens gekeken op www.babybrabbel.nl .

xxx

Hee ssuss,

Even een tipje: lees ook eens het topic "Foutieve info"...

Groetjes,

Tammy

Hey tammy!!

Super bedankt voor je berichtje!
Tja wat kunnen we ook stom zijn!
NOU dan gaan we vanaf nu gewoon door totdat ik weer ongi word, ik lees dat sommige om de dag doen maar wij om de 2 dagen kan dat ook?

XxX ssuss

Tja, ssuss, zwanger worden is zo ongeveer het natuurlijkste wat er bestaat maar het is zeker niet vanzelfsprekend. Je moet er nogal wat voor doen, hoor. Als het zo nauw komt dan vraag je je soms af hoe het mogelijk is dat vrouwen ongewenst zwanger kunnen worden!

Wat betreft dat om de dag klussen: dat hangt denk ik  een beetje van de zaadjes van je mannetje af   . "Ze zeggen" (ja daar heb je het weer) dat zaadjes tot wel 72 uur kunnen overleven, maar die van mijn man niet hoor!! Dan had het toch al wel een keer raak moeten zijn (mits er nix aan ons mankeert). Om de dag is beter dan om de 2 dagen, omdat  de er dan vrijwel altijd zaadjes rondzwemmen wanneer het eitje vrijkomt. Anders heb je misschien kans dat ze elkaar 'net' missen, omdat je eitje ook al snel het loodje legt (leeft maximaal 24 uur).

Je kunt ook dmv ovu-testen en tempen bepalen wanneer je eitje gaat komen en dan heel gericht rond die tijd klussen (is bij mij een tijdsbestek van 5 dagen). Hebben wij deze maand ook gedaan, want als we eerder beginnen (al va. ongi), dan heeft manlief rond het moment supreme nèt even geen zin. Dus nu spaart ie zijn zin maar op tot ie mag!! Hahahaha  (tja, je moet wat na 7 maanden...)

Succes!

Liefs,

Tammy

Dag SSuss,

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je een beetje geniet van de spannende periode dat je hiermee bezig bent en niet teveel er over na moet denken.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar hoe meer druk je er op legt hoe zwaarder het wordt. Als je vriend niet op de 'nodige' dagen wil vrijen, kun je je ook afvragen of jij al verder bent in de wens,dan hij.
Wellicht heeft hij zoiets van we zien wel, terwijl jij al heel erg er mee bezig bent.

Ik weet zeker dat als hij net zo graag als jij nu direct zwanger wil raken, hij op de nodige tijd wil klussen, maar leg er vooral niet teveel druk op!

Dit soort zaken gebeuren meestal op de onverwachte momenten.......

gr Sandra

Hallo

Dat de meeste mannen alleen maar aan sex denken geloof ik niet zo in hoor.
Ze hebben ook wel eens geen zin in sex (vooral als het  MOET)
Wij proberen het gewoon  toch leuk te houden en lachen er om.

Wij zijn zelf ook al lang bezig vanaf maart 2005
En hebben in het ziekenhuis de nodige testen al gehad.
Ook de samenlevingstest We mochten 3 dagen van tevoren geen sex hebben en de zaadjes van mijn man zwommen heel goed ( mochten we zelf ook zien is echt super leuk)
dus heb ik het idee dat je het beste niet te snel achter elkaar moet sexen.
Ik weet het ook niet zeker hoor we proberen het nu voor het eerst uit  samen met een overlatie test.
Als het zo lang duurt moet je wel eens iets andres proberen

Gr lily

Terug
Bovenaan