A
Anoniem
Guest
quote: lily80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 16:42:21&apos
);
Hallo
Dat de meeste mannen alleen maar aan sex denken geloof ik niet zo in hoor.
Ze hebben ook wel eens geen zin in sex (vooral als het MOET)
Wij proberen het gewoon toch leuk te houden en lachen er om.
Wij zijn zelf ook al lang bezig vanaf maart 2005
En hebben in het ziekenhuis de nodige testen al gehad.
Ook de samenlevingstest We mochten 3 dagen van tevoren geen sex hebben en de zaadjes van mijn man zwommen heel goed ( mochten we zelf ook zien is echt super leuk)
dus heb ik het idee dat je het beste niet te snel achter elkaar moet sexen.
Ik weet het ook niet zeker hoor we proberen het nu voor het eerst uit samen met een overlatie test.
Als het zo lang duurt moet je wel eens iets andres proberen
Gr lily
Dag Lily,
Ik ben het met je eens. Ik denk dat je al die extra werkzaamheden om zwanger te raken niet te snel moet doen. Er worden gelukkig nog heel veel vrouwen wel gewoon geljik zwanger (ik behoor daar ook niet toe, maar goed).
Succces met het zwanger raken.
Hallo
Dat de meeste mannen alleen maar aan sex denken geloof ik niet zo in hoor.
Ze hebben ook wel eens geen zin in sex (vooral als het MOET)
Wij proberen het gewoon toch leuk te houden en lachen er om.
Wij zijn zelf ook al lang bezig vanaf maart 2005
En hebben in het ziekenhuis de nodige testen al gehad.
Ook de samenlevingstest We mochten 3 dagen van tevoren geen sex hebben en de zaadjes van mijn man zwommen heel goed ( mochten we zelf ook zien is echt super leuk)
dus heb ik het idee dat je het beste niet te snel achter elkaar moet sexen.
Ik weet het ook niet zeker hoor we proberen het nu voor het eerst uit samen met een overlatie test.
Als het zo lang duurt moet je wel eens iets andres proberen
Gr lily
Dag Lily,
Ik ben het met je eens. Ik denk dat je al die extra werkzaamheden om zwanger te raken niet te snel moet doen. Er worden gelukkig nog heel veel vrouwen wel gewoon geljik zwanger (ik behoor daar ook niet toe, maar goed).
Succces met het zwanger raken.