Vrijen om een kindje?

quote: lily80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 16:42:21'));

Hallo

Dat de meeste mannen alleen maar aan sex denken geloof ik niet zo in hoor.
Ze hebben ook wel eens geen zin in sex (vooral als het  MOET)
Wij proberen het gewoon  toch leuk te houden en lachen er om.

Wij zijn zelf ook al lang bezig vanaf maart 2005
En hebben in het ziekenhuis de nodige testen al gehad.
Ook de samenlevingstest We mochten 3 dagen van tevoren geen sex hebben en de zaadjes van mijn man zwommen heel goed ( mochten we zelf ook zien is echt super leuk)
dus heb ik het idee dat je het beste niet te snel achter elkaar moet sexen.
Ik weet het ook niet zeker hoor we proberen het nu voor het eerst uit  samen met een overlatie test.
Als het zo lang duurt moet je wel eens iets andres proberen

Gr lily

Dag Lily,

Ik ben het met je eens. Ik denk dat je al die extra werkzaamheden om zwanger te raken niet te snel moet doen. Er worden gelukkig nog heel veel vrouwen wel gewoon geljik zwanger (ik behoor daar ook niet toe, maar goed).

Succces met het zwanger raken.

Ha

Ik ben zelf ook een beetje bang voor dat het mijn vriend dat ook gaat hebben. Nu hebben omgeveer 2 keer in de week sex en dan vooral in het wekend. Door zijn werk is hij moe en wil gewoon slapen.
We hebben het er over gehad en afgesproken gewoon vaker te doen niet geplant in het begin en tja dan ga ik maar beter me best doen om hem te verleiden tijdens de eisprong. Dus de spannende setjes, speeltjes ect.

Gewoon je best doen

groetjes chandra

haallloooo,
hahahha ik heb ook zo n manneke die niet altijd zoveel zin heeft vooral omdat het momenteel erg druk is op zijn werk en hij gewoon moe is
afgelopen maand had hij op de vruchtbare dagen ook net ff geen zin en ik balen
rond mijn ei heb ik net wel vaak zin
maar goed
we hebben een dage later ook nog herrie gehad
maar wat was dat dubbel leuk om goed te maken.......
liefs tamaar

bij mij is/ was het een beetje andersom. mijn mannetje heeft meestal wle zin, maar ik wat minder. Nu heb ik het geluk dat ik rond mijn eisprong wel meer zin heb.
tja je moet echt niet gaan vrijen omdat het moet. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.

luister vooral goed naar je gevoel en die van je mannetje. als je allebei zin hebt moet je het vooral doen en anders niet. zijn je dagen dan voorbij is dat heel jammer.

liefs daan

Hee ssuss,
Wat onzeker kun je van alles worden he als je net bent begonnen.
Doe wat je gevoel je ingeeft en waar jullie je lekker bij voelen!
Wie weet is het die ene keer toch raak, je weet immers niet wanneer je eisprong is!
Je eisprong kan dus zijn op een moment wanneer je het niet verwacht en misschien zijn jullie wel supervruchtbaar. Toe woij begonnen deden we het best regelmatig, maar dat was juni 2005 en dat heeft tot niets geleid, want mijn eitjes rijpen niet goed.
Heb geduld en wie weet is het gewoon snel raak!!! Als jullie er maar beiden achter staan!!!
Groetjes

Iedereen bedankt voor jullie reacties!

Ik heb me voorgenomen om er minder druk achter te zetten, we zien wel wanneer het raak is en niet verplicht gaan vrijen.
Het is wel heel moeilijk want op dit moment is het mijn wens en daar komt nog bij dat mijn vriendin ook zwanger is zij is nu met de laaste lootjes bezig, elke keer als ik bij haar ben heb ik het er echt moeilijk mee en straks als de kleine er is word dat alleen nog maar moeilijker.
Elke keer die confrontatie pfff
Ik kan gewoon niet uitleggen wat voor een rot gevoel ik dan van binnen heb, was dat maar weg..

Hoi,

ik denk inderdaad dat het het beste is om er niet te veel mee bezig te zijn. Al is dat moeilijk. Ik ben nu ruim 3 maanden gestopt en hou het wel in de gaten, maar wil niet geforceerd vrijen. Dat moet je pas gaan doen als je lang bezig ben, naar mijn idee. Ik roep mezelf soms echt een halt toe, anders maak je jezelf helemaal gek. Vooral omdat je het zo graag wilt.

Hoi ssuss,
Ik ben vandaag 5 wk zwanger, van de derde.
En ik moet je zeggen..ook wij zijn geen elke dag, of ''het moet'' klussers.
Toch is dit de derde keer dat ik binnen drie maanden zwanger werd.
We doen het als we zin hebben en dat is soms echt maar eens per week..
De weekenden zijn favoriet..haha.
Maar goed, eerlijk gezegd houden we wel rekening met de eisprong hoor, en doen het dan om de dag of eens in de drie dagen. Maar ik geloof niet zo zeer dat mijn ei rond de 14e dag komt hoor.
Bij onze tweede wilden we maart overslaan omdat we liever niet in december wilde zijn uitgeteld...Maar ondanks dat we er rekening mee hielden en niet echt klustte in de vruchtbare week, was ik gewoon zwanger..
En bij mijn oudste ben ik volgens mij ook van twee keer klussen die maand zwanger geraakt.Vriend was er toen weinig vw zijn werk..
En nu in de hitte vorige maand, en ws wel net in of na onze vakantie weer raak.
Kortom, ik denk echt dat het niet ligt aan de frequentie van het klussen, maar meer aan het moment..Gewoon heel veel geluk hebben.
Groet en veel succes, R

Terug
Bovenaan