vrijgezellenfeest baby mee?

Een echte vriendin of schoonzus snapt dat je net moeder bent geworden en je kleintje mee wilt nemen. Zeker als je borstvoeding geeft is het lastig om je kindje thuis te laten. Toen ik net was bevallen van m'n zoontje nam ik hem ook overal mee naartoe. Of ze het nou leuk vonden of niet. Het is maar hoe je er zelf mee om gaat. Je hoef echt niet constant in de "picture" te staan. Als je kindje honger heeft of huilt, kan je je even afzonderen toch. Als hun het echt zo'n probleem vinden, zal ik lekker thuis blijven. Je kindje is nu belangrijker toch? Je bent pas drie weken geleden bevallen, ik vind het überhaupt al knap dat je er over nadenkt om naar dat feestje te gaan met je kindje! Denk aan jezelf meid.. En vooral aan je kindje!

Ik was afgelopen weekend met me Baby van 6 maanden naar scheveningen gegaan vuurwerk festival. Was niet alleen gegaa ln maar met een groepje nichten en nevenn Voor het eerst buiten gegaan zo laat met de baby was rond 23 uur klaar. Maar door de drukte op scheveningen héb ik er bijna 1,5 uur over gedaan om naar huis te gaan ipv 30 minuten. En me zwager reed nog achter mij aan zodat ik veilig thuis kwam.

Me ex partner flipte helemaal omdat ik zolaat buiten was met de baby terwijl ze lekker sliep in der wieg. Verder heb ik genoten, want wou graag gaan. Vader van me kind vond al niet leuk dat ik in de avond ging. Terwijl scheveningen stikte vd kleintjes.

Weetje als je ergens zin in hebt gewoon doen. Als je het niet hebt ervaren dan weet je niet hoe het zal zijn. Mocht het toch niet slagen kan je altijd eerder weg gaan.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">I</span>

ik heb vorig jaar mijn vrijgezellenfeest gehad, en mijn Nichtje van 2 maanden is mee gegaan. eerst een speurtocht door het dorp,  geëindigd bij mijn zus, waar ze dus kon slapen in der eigen bedje. Een tapas workshop gehad.  Mijn zus zat mee in de organisatie, en had geen oppas dus zo was het super opgelost, mijn vrijgezellenfeest is er niet minder on geweest, en de aandacht ging ook echt niet allemaal naar mijn nichtje!

Dus waarom niet! Gezellig toch!

Terug
Bovenaan