Vrijgezellenfeest....

Lieve meiden,

Gisteravond dus mijn vrijgezellenfeest gehad en het was echt heel erg gezellig! Ik werd rond 18:00 uur opgehaald door een stuk of 10 meiden en nadat iedereen bij mij binnen kwam en mij hadden verkleed met een sjerp waarop stond: "ik ben vrijgezel dus kus me!" en een witte diadeem met een aureool van witte veren, gingen we op pad! Ik wist nog niet waarheen dus helemaal leuk.....

We stapten bij elkaar in de auto en we kwamen na 20 min aan in Scheveningen waar het echt een drukte van je welste was vanwege het mooie weer! Aangekomen op de boulevard wij bij Crazy Piano's naar binnen, waar we nog wat meiden troffen en hebben daar gegeten (niet echt mijn ding en de helft van het keuze menu mocht ik niet) maar het was heeeeeeel gezellig!

Onder het genot van wat eten en drinken werd er leuke muziek gedraaid en ik was zeker niet de enige die daar z'n vrijgezellenfeest had, leuk om te zien!
Ik kreeg van die meiden een heel gaaf boek, wat ze zelf hadden gemaakt met van iedereen een eigen geschreven gedicht of herrinnering met foto's en/of leuke plaatjes.....dat vond ik wel heel mooi. Een bijzonder cadeau!

Nou, ik was rond 00:00 uur thuis en lag rond 01:30 uur in m'n bedje. Dat heb ik sinds mijn zwangerschap niet meer meegemaakt ;-) dus ik ben redelijk gaar. Haha!
Vandaag lekker uitrusten en ja.....ben vandaag 12 weken zwanger!!! Vind het best een mijlpaal :)

Fijne dag allemaal! Liefs Lynn.

@charlotje, om nog even terug te komen op je vraag wbt een kamertje en een tweelingen wagen..... Het kamertje hebben we al gekocht (super leuk, wit met grijze/zilvere kroontjes) Tja....misschien voorbarig maar kon het niet laten, vond het gelijk zo leuk! En een wagen....we zijn wezen kijken maar ik schok me helemaal lam van de prijzen dus ik weet nog niet precies wat dat gaat worden.

En jullie? Al enig idee? Liefs!

hey meis. fijn dat je het leuk hebt gehad en wat een leuk cadeau!! hihi.

ik ben me ook lam geschrokken van alle prijzen, we gaan wel nieuwe spullen kopen maar dan niet te duur weet al precies wat ik wil hihi leuke witte meubeltjes van de ikea. ledikant matras commode en plank zit op ong. 300 euro (kast hebben we al). en behang had ik al voor de zwangerschap klaar haha erg he. grijs met witte bloemen, kan in principe voor allebei. kinderwagen zijn we nog niet uit maar dat wordt waarschijnlijk een tweedehandse er staan echt supernette op marktplaats voor niet te veel geld :)

xxxx

Super leuk zeg!!!!!Ik ben ook in scheveningen geweest geweldig is het daar en idd ook bij crazy piano's geweest!!!!Fijn dat je het zo naar ej zin hebt gehad!Nu lekker uitrusten!!!jejj,...wat gaat het hard!lekker van genieten!
Dikke kus Nance

Wat ontzettend leuk Lynn en wat fijn dat je zo hebt genoten!

Wat betreft kinderwagens, die zijn heel duur.... Maar soms heb je wel mooie aanbiedingen.... dus als ik jou was zou ik gewoon kijken wat je mooi vindt en dan even afwachten of er nog een aanbieding komt, je bent nog vroeg genoeg!

Ik heb de kinderwagen van mijn eerste, eigenlijk alles al... Wil alleen nog één extra ledikantje, omdat ik mijn dochter nog te klein vind om al op één juniorbed te laten slapen, ze is bij de geboorte van de baby nl. nog geen twee...

Lekker uitrusten vandaag meid! En nagenieten!

Klinkt erg gezellig. Leuk dat je hebt genoten. Vandaag maar lekker rustig aan doen.

Hier had ik bijna niks meer. De wieg heb ik nog wel. Ledikantje krijgen we van vrienden. En de kinderwagen koop ik tweedehands. Het hoeft maar 1 kindje mee. Dus als het een mooie wagen is die goed rijdt, niet piept en schoon is dan kan vind ik dat goed. Weet inmiddels wel dat ik het enorm zonde vind om van alles nieuw te kopen. Maar zo zit ik zelf in elkaar.

Wat gaaf!! Klinkt als een geslaagde avond.

Wij gaan volgende week maandag naar de baby-dump. gisteren bij ikea kamertje gekocht. Zo leuk om alles te kopen.

Rust lekker uit vandaag.

Liefs

Terug
Bovenaan