Vrijgezellenfeest....

Fijn Lynn dat je het zo naar je zin gehad hebt. Lekker uitrusten nu.
Hebben ze je man ook opgehaald gisteren?
Of krijgt hij zijn feestje nog?

Wat leuk dat je al geslaagd bent voor een kamertje. En idd de kinderwagens zijn erg duur. Wij hebben hem van mijn ouders gekregen. Dus die kan nu voor nummer 2 gebruikt worden. De meubeltjes hadden wij overgenomen van mijn schoonzus en zwager.
Nu zijn we aan het kijken voor een kamertje voor onze zoon. Hebben al wat leuks gezien en gaan het van de week bestellen. Hij moet ruim op tijd verhuizen vind ik.

Fijne zondag nog.
Liefs, Peet.

Leuk om te lezen dat iedereen er zo op z'n eigen manier mee bezig is! Het is zo fijn om je te verdiepen in die kleine, schattige spulletjes en indd via Marktplaats kan je ook een hele hoop goede dingen kopen, erg handig en fijn.

@Peet: mijn man is vorige week zaterdag opgehaald, was een totale verrassing en hij heeft het ook heel leuk gehad! :)

Fijne avond meiden, ik moet nog steeds een beetje bij komen van gister. Hahaha!

Wow, klinkt als een heel leuk vrijgezellenfeest Lynn!
En nu de eerste mijlpaal ook alweer bereikt! Klinkt als een heerlijk weekend! En zometeen heerlijk slapen, maar dat zal vast wel lukken....

Liefs!

Hoi lynn
Ja wat leuk meid lekker genoten en brak en moe whahahaha dat is zekker een mijl paal whahahha kan me ook biet meer heugen dat ik tot 5 uur wakker was en thuis kwam eerlijk ik moet er ff niet aan denk whahahhahah maar fijn dat je genoten heb ;)

Knuff marie

Dat klinkt als een hele leuke vrijgezellenavond. Ben er ook eens geweest voor een vrijgezellenfeest. Heel grappig, vooral omdat er altijd meerdere vrijgezellenfeesten zijn, met bijpassende grappige outfits!
Hopelijk ben je alweer wat bijgekomen.
Heerlijk gevoel dat je de 12 weken bent gepasseerd, en woensdag lekker weer een kijkje kunt nemen.

Wat betreft de wagen wij hebben een easywalker met rentepunten gekocht bij de ING. Daar is ook een duowagen van. Die zijn betaalbaar en goed. En Marktplaats id. Succes met het uitzoeken van alle babyspulletjes, zeker geen straf om te doen.

Ja Lynn, fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Ben je weer een beetje bijgekomen?

Gaaf dat je de kamertjes al gekocht hebt. Wij zijn volop aan het zoeken voor een peuterbedje of toch een extra ledikantje.

Terug
Bovenaan