vroeg baby voelen

ik ben vandaag 11w3d zwanger van de 2de.
Van het weekend zat ik lekker rustig op de bank te lezen toen ik he opeens voelde............zo'n bekent gevoel.........ik zweer dat ik heel even de kleine voelde. Het waren echt niet mijn darmen of zo....3 of 4 kleine popjes alsof de kleine tegen de wandt aan het stuiteren was. Het waren ook alleen maar die paar plpjes..het is niet zo dat ik de kleien nu dagelijks voel.
Waarschijnlijk zal iedereen zeggen dat het niet mogelijk om zo vroeg de kleine al te voelen maar ik weet het (bijna) zeker.

Zijn hier meiden die ook zo vroeg al iets gevoeld hebben ???? of verbeeld ik het me nu echt ?
 
hoi jeanine,

ook ik ben nu zwanger van de 2e. nu 15 weken. ik heb ook al het gevoel dat ik de kleine gevoeld heb met 14 weken. bij mij voelde het meer aan als een soort kriebelen in je buik.
maar ik weet natuurlijk ook dat het voor iedereen niet hetzelfde is.
 
Hoi Jeanine,

Wat jij zegt herken ik ook. Ik ben vandaag 11 weken en 2 dagen zwanger en had afgelopen weekend ook voor het eerst dat ik echt bijna zeker wist dat ik mijn kleintje voelde. Ook 2 van de plopjes. echt onderin mijn buik, anders dan darmgerommel.

Ik vind het echt reuze leuk als dit echt me kleintje was.

Succes allemaal verder met de zwangerschap!

 
hallo allemaal,

ik ben nu 16 weken zwanger en dacht vanmorgen voor het eerst mijn eerste kindje te voelen maar weet het niet zeker.

Wie weet vanaf wanneer je het ongeveek kan gaan voelen?????




LEonie
 
Hoi,
Kan hoor, ik voelde het dit keer ook met 12wk, was idd incidenteel en duurde echt een aantal dagen eer ik het weer voelde, maar dus ook rond die tijd!
Leuk he, als je dat weer voelt.
Groetjes MJ
 
Terug
Bovenaan