vroeg baby voelen

ik ben nu 11 weken en ik voelde gisteravond ook ineens iets wat anders was dan darmgerommel. zou echt leuk zijn als het de kleine al is. bij mijn eerste voelde ik het met 15 weken. leuk he?! zo spannend allemaal!

xxx jolanda
 
ik voelde de kleine voor het eerst bewegen met precies 13weken,op de dag af.
daarna niet elke dag voelbaar,maar nu voel ik het elke dag wel een paar keer.
heel bijzonder hoor.
is ook mijn 2de zwangerschap en ben nu 14,5 weken.
groetjes marlies
 
bedankt voor jullie reacties.
ben vandaag bij de verloskundige geweest en die vond het toch wel erg vroeg...maar kon het niet uitsluiten.
Maar de kleine was zo wilt aan het stuiteren dat het me iet zou verbazen als ik hem echt gevoeld heb.
Wat het ook was..........ik heb van dat moment genoten en kan nie wachten tot de kleine zich vaken laat voelen !!!
 
Ik voelde die van ons ook met 13 en halve week ongeveer. En aangezien het voor ons de 1e is, dacht ik in het begin ook dat hiet niet zo was. Maar het was zo overduidelijk anders dan mn darmen. Bovendien bevestigde iedereen het gevoel dat ik dan heb, nl alsof er iemand van binnenuit zit te kietelen (zo omschrijf ik het tenminste). De vk zei ook dat het wel erg vroeg was, maar dat dat toch wel echt het gevoel is dat het dan zou moeten zijn.

Ik vind het in ieder geval erg gezellig en geruststellend om te voelen, tegelijk ook erg verontrustend als ik het een dag niet gevoeld heb, maar weet nu ook dat de kleine soms gewoon even een dagje overslaat.
 
wat leuk hoe jullie dit vertellen!!
Ik had het ook met 11 weken! Volgens het echo bureau kan het niet, maar ik weet toch echt zeker dat ik drie plopjes voelde! En nu voel ik het dagelijks tot het drukke toe en ben morgen pas 17 weken, alleen voel ik het nu al een stuk harder, maar het gevoel is geweldig! mijn kleine kindje wat heerlijk haar kamertje aan het verkennen is ;) En ja, het is zo goed als een meisje, ook dat weten we al!
Met 13 weken zag ze het al op de echo, zo bijzonder!!
 
Terug
Bovenaan