vroeg wakker

A

Anoniem

Guest
zijn jullie kids ook zo vroeg wakker en vallen ze moeilijk in slaap sávonds
pfffff
annique gaat normaal gesproken tussen 19 u en 19.30 naar bed
soms valt ze in 1x in slaap maar     9 van de 10x   ligt ze nog een uur wakker te keten.
soms zelfs wel tot 21u a 21.30
en of ze nu om 19u in slaap valt of om 21.30 madam is rond 06u a 06.30 wakker
en om nu te zeggen ik leg haar pas om 21u in bed, dat vind ik ook wel erg laat.
er zijn wel heel veel geluiden achter bij haar kamer... vooral fluitende vogels grrrrrrr
maar het is ook vrij licht op dr kamertje....
ik laat haar overdag al minder slapen....

eerder sliep ze van     09.30 tot 12.00 en van 15.00 tot 17.30
en ik laat haar nu slapen van   09.00 tot 11.00 en van 14.00 tot 16.00
en haar laatste fles is eraf omdat ze die resoluut weigert.
ik heb haar avondeten al verandert van 17u naar 18u
en ik heb ook niet het idee dat ze honger heeft s'morgens

ik was wel benieuwd hoe het bij anderen gaat???
liefs sandra

Tyche gaat rond 19.00/19.30 uur naar bed. Wordt soms eventjes wakker maar dan is het tutje geven en klaar. 's Morgens om half 7 ook even tutje geven en dan slaapt ze door tot half 8/8 uur. Behalve de laatste 2 dagen. Toen werd ze om 7 uur wakker omdat ze aan het poepen was. Ja dan laat ik haar niet liggen.
Helpt het niet om Annique 's morgens nog even haar speen te geven of een knuffel??

Lukas gaat om 19.00 uur naar bed. Overdag slaapt hij meestal twee keer een uur (ik ben dus jaloers op jou lange slaaptijden) en hij is elke ochtend tussen 6 en 7 wakker. Maakt echt niet uit of ik hem later naar bed toe doe. Gemiddeld is hij rond 6.30 wakker. Idd erg vroeg, vooral als je drie weken vrij bent en dus totaal niet kan uitslapen (grrrrrrrrr.)

Annemieke

hier ook een vroeg vogeltje... mede dankzij de vogeltjes?? half zeven pffff. Ze gaat zo rond acht uur op bed en meldt zich dan nog om 0.00 en 03.00 uur.... En dan slaapt ze overdag nog 3 keer. Tja zolang zij zich er goed bij voelt, doe ik dat ook. Als ze te weinig slaapt dan slaapt ze 's avond vaak ook moeilijker. Zoals gisteravond bijvoorbeeld... vul dat dan aan met zoiets als een sprongetje of regeldagen (lees nachten)..... gegarandeerd een vermoeide mama..... *gaaap*

groetjes

mama vn Rêve

Zucht.... ik zou willen dat Milo me tot half 7 zou laten slapen! Vandaag was hij om 05.20 KLAARWAKKER!!! En niet om even 5 minuten te spelen, nee, meneer wilde ERUIT!! Hij begint meteen te staan en te kruipen en te kletsen en ik ben niet iemand die hem dan maar lekker alleen laat spelen dus wij moeten er helaas ook uit.... Normaal wordt hij rond 5.50 / 6.00 wakker en 's nachts ook nog een paar keer....
Oh ja, hij gaat 's avonds rond 20.15 naar bed en het maakt niet uit als hij een keer later naar bed gaat, hij wordt toch wel om 6 uur wakker.
Kortom: Thank God for make-up!! De conceiler is hier bijna niet aan te slepen    

zo te zien ben ik dus niet de enigste
stephanie wat vervelend joh dat hij zo vroeg is en echt eruit wil
annique wordt ook wel eens om 05u wakker , maar ik geef dan haar speen en vaak slaapt ze dan nog ff uurtje verder...
ze gaat dan eigenlijk nooit huilen of schreeuwen dat ze eruit wil
dus wat klaag ik nou haha
06.30 valt dan nog wel mee,
maar voor mijn gevoel blijft t toch wel erg vroeg
helemaal nu ik vakantie heb
pfffffffff
maar ja
liefs sandra

Hier hetzelfde liedje hoor..

Normaal gaat kay rond 19:00 uur naar bed en slaapt vrijwel meteen. Nu zit hij 7 van de 10 keer nog 1,5 uur te kletsen, spelen, huilen en valt dan pas in slaap..
Soms wel vermoeiend..

Hij wordt hoe dan ook rond s'morgens rond 06:30 uur wakker!
Flesje geven en daarna slaapt hij weer door tot 09:30 uur.

Met de middagslaapjes heeft hij geen problemen gelukkig..

Ik denk dat het komt omdat het nu een stuk langer licht is, een stuk warmer en ook omdat hij niet zo lekker er aan is geweest.
Maar vanavond is hij weer meteen in slaap gevallen.. ik geniet er nu dus maar even van haha..

Esmé mv Kay

thomas gaat rond 19:00 uur naar bed, na een flesje want dat scheelt toch nog wel hoor! Eigenlijk gaat ie dan gelijk lekker slapen, en of hij word om stipt 05:45 wakker, en is dan klaarwakker. Of hij slaapt tot tussen 06:00 en 07:00 uur. Dan krijgt hij afhankelijk van het tijdstip een fles of   boterham en gaat er dan weer even in tot ongeveer 08:15... En met die uren slaap kan ik het doen, hahahah!

-X- Marieke

PS Stephanie: ahahhahahaahh! Je ziet er prima uit op de foto's!! Wel grappig gezegd hihihi!

Terug
Bovenaan