vroeg wakker

goh wat heb ik dan een luxe
lorenzo valt om 19.00 als een blok in slaap
en wordt voor half acht niet wakker en het is
nog wel vrij licht op zijn kamertje en er staat en flinke
boom bij de buren in de tuin en die zit vol vogeltjes
 en   's middags slaapt hij ook nog twee uur

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik heb het ook erg luxe als ik het zo lees...

Nynke krijgt om half 8 haar laatste fles en dan ligt ze er tegen achten in. Ze slaapt in één ruk door tot een uur of 8. Soms half 8, soms half 9

In de ochtend slaapt ze ook nog van 10.15 tot 12.15 en 's middags nog van 14.30 - 16.00 uur...Ik heb het wel getroffen denk ik....

Succes er allemaal mee!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Ook wij hebben het hier getroffen hoor (al vindt mijn man soms van niet hahaha). Tijn ligt tussen 18.45 en 19.15 in bed en dan slaapt hij tot 6.15. Meestal valt hij dan met een speentje wel weer in slaap. Zo niet dan heeft hij pech, wij hebben als regel we gaan niet voor 7.00 naar beneden. Klinkt misschien raar, maar Tijn wordt niet wakker van de honger dus dan kan hij ook nog wel even in zijn bedje spelen.
Tijn gaat gelukkig niet lopen mopperen dus dat scheelt dan ook wel weer, wij liggen dan in bed lekker te genieten van een kletsend jongetje in de kamer naast ons.
Ik weet trouwens niet wat ik zou doen als hij wakker zou worden en dan gelijk zou willen eten, ik weet (denk) niet dat ik hem dan tot 7.00 zou kunnen laten liggen.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Terug
Bovenaan