VROEG WAKKER

Hoi,
De periode rond 13 maanden is een heel vervelende, voor je kindje maar ook voor jou. Waaraan dit precies ligt weet ik ook niet maar heel veel kinderen hebben hier last van, incl. het slechtere slapen.
Maar het kan altijd nog erger, mijn oudste zoon is al zijn hele leven rond (soms zelfs voor) zes uur wakker whaha.
De jongste niet.... die slaapt rustig door tot 7.30 uur....tja.
Succes, het is echt een fase!
Groetjes, Noor

Hoi!

Ook hier een wisselende slaapster.
De ene keer is Isabelle al om 6 uur klaarwakker en wil na haar fles ook echt niet meer slapen (en ik kan dan dus niet meer slapen door haar geklets) en de andere keer slaapt ze tot 7uur.

Vannacht heeft ze doordat ze verkouden is en  flink hoest erg gespookt en moest ik haar om 8uur wakker maken want we moesten om 9.15uur bij het Cb zijn.

Lavendel helpt hier ook absoluut.
Ik heb pure lavendelessentie van de tuinen en ik zet het potje even open op de plank boven de commode voor ze gaat slapen en 9 van de 10 keren slaapt ze rustiger dan zonder de lavendel.

Dus je zou het kunnen proberen.

Succes!

Liefs Monica

Nou de rust is weer een beetje terug. het was dus gewoon honger en idd een sprong naar het lopen toe. Hij is al dagen druk bezig met lopen en sinds deze week loopt hij achter een loop wagentje en wat stappen los. Hij eet echt heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel en krijgt nu dus zijn avond fles weer om 22:00 ipv 19:00. daardoor slaapt hij langer en is om normalere tijden weer wakker. En kan ik ook weer wat meer uitrusten want vermoeiend is het wel,Fijn te lezen dat ik niet   enigste ben thx meiden

gr van Mariska en Zifjon

Terug
Bovenaan