Vroeg wakker

He meiden

Zijn jullie ook net als ik vroeg wakker, slapen onrustig en willen vroeg naar bed?

Ik dacht mijn energie terug te hebben maar die is weer foetsie en ik zie ieder uur op d eklok :-(

bahhhhh wil gewoon lekker doorslapen

hier ook onrustige nachten zie ook elk uur in de nacht en sta dan ook nog is met een enorm rotgevoel op.
zoals ook vandaag weer. zit te typnen maar de tranen lopen langs mijn wangen en weet tog gewoon niet waarom, word er af en toe helemaal gek van. hoop dat het in de loop van de dag wat weg wil trekken.
en mijn kleine mannetje doet eigenlijk niks verkeerd maar ook die kan niet meer zoveel goed doen bij me...
baal hier onzettend van.

hoop ook dat ik binnenkort weer wat beter slaap en dat die hormonen is onder controle komen...

Hier ook een slechte slaper..... moet ook steeds plassen s'nachts.
Ik probeer daarom s'middags nog even een uurtje slaap mee te pikken.
En mama van Leroy, ook hier tranen. Ik probeer ze binnen te houden maar dat lukt echt niet altijd. Bij GTST komen ze zelfs. Heerlijk die stomme hormonen!

Soms slaap ik wel goed, soms niet. Sowieso elke nacht idd naar de toilet :-( Hormonen vallen nog mee, ben wel soms chagrijnig, maar dat kan ook door stoppen met roken komen...

Lig volgens mijn vriend wel vaak te woelen in bed en heb meer last van slaapwandelen dat anders haha. Jullie snappen dus dat mijn vriend ondertussen ook slaaptekort heeft :)

Ik heb ook flinke onrustige nachten. Lig er vroeg in want ben doodmoe, maar wordt 's nachts zo vaak wakker omdat ik naar de wc moet, rare dromen heb of andere onbekende redenen. 'S morgens ben ik het dan ook echt zat en ga ik er vroeg uit, terwijl ik nog wel erg moe ben.

Net aan 12 weken en toch nog wel steeds moe. Vroeg in de avond al in slaap vallen op de bank maar dan 's nachts soms 2 of drie uurtjes wakker liggen.
Het huilen valt wel mee maar wel de gevoelens zo ben ik heel blij en zo zie ik alles niet meer zitten.
Maar komt goed. FF door bijten allemaal.Succes

Hier ook een onrustige slaper. Ik probeer me maar niet te ergeren en gewoon rustig te blijven liggen.

Vannacht een hele erge rotdroom. Ineens zag ik hele duidelijke contouren van de baby door mijn buikwand naar buiten duwen, handen en armen enzo. Toen werd een dood hoofdje geboren met een navelstreng eraan. ZO blij toen ik waker werd!

Terug
Bovenaan