Vroeg wakker

Ow bah wat een droom zeg Vinka! Leuk is anders.
Hier ook nare dromen trouwens. Buurman van m'n ouders die ik nu zo'n 13 jaar ken blijkt opgegeven te zijn door die vreselijke ziekte, en het houdt me steeds zo bezig! Zal hij wel of niet ons kleintje nog meemaken, spookt steeds door m'n hoofd. Niemand zag het ook aankomen want hij deed nog fanatiek aan wielrennen en tennissen terwijl hij net de 70 is gepasseerd. De meest nare dromen heb ik erdoor de laatste nachten. Ook veel naar gedoe met m'n schoonouders die ons laten zakken, waardoor ik ook de meest nare dromen heb 's nachts. Ben nooit echt een dromer geweest qua slapen, en dan steeds het wakker worden en woelen tussendoor. Voor mij juist een reden om zo laat mogelijk te gaan slapen en zodra ik wakker word 's morgens meteen weer op te staan. Maar ik heb dan ook de luxe dat ik overdag gewoon even kan gaan liggen wanneer m'n lichaam aangeeft dat het moet...

Ik ben s''avonds echt ontzettend moe ga al vroeg na bed..
op zich slaap ik wel redelijk goed..
maar moet s'nachts wel erg vaak naar het toillet..
vindt dat erg vervelend...
en s'ochtends vroeg wakker....

Ik moet zeggen dat het bij mij nog wel meevalt. Ik moet wel altijd naar de wc 's nachts maar meestal val ik meteen weer in slaap. Kan soms wel moeilijker in slaap komen, terwijl ik dan op de bank mijn ogen bijna niet open kan houden. Als ik in bed lig kan ik mijn draai dan niet vinden. Als 's morgens de kinderen wakker worden om half 7 ben ik echt nog in een diepe slaap en wens ik iedere dag dat ze de volgende dag een uurtje later komen haha.

Terug
Bovenaan