Vroeg

Al een paar weken is mevrouw zeer vroeg wakker.
Rond 5.00 uur.

Ze heeft dan geeneens honger maar ze wordt gewoon wakker om dat tijdstip. Volgens mij van haar natte luier. Want als ik haar verschoon en een speen geef slaapt ze daarna weer verder.

Het maakt niet uit hoe laat we die laatste fles geven. Afgelopen tijd deden we dat steeds vroeger (22.30) omdat we zelf zo moe waren. Dus ik dacht dat t misschien daar aan lag.
Maar vannacht dachten we laat haar maar eens een keer slapen. Kijken wat er gebeurd. Komt ze om 00.15.
Nou ok, maar dan hoop je wel dat ze lekker lang uit slaapt. Maar dat deed ze dus niet.
Weer 5.00 uur.....pffffff
En na verschoning wel weer tot net (7.30). Dus dat is wel netjes.

Maar goed. Ondertussen wordt ik ook een paar keer per nacht wakker van die kut kat (sorry voor mij taal en is een lang verhaal). En mijn man die ligt helemaal tegen me aan te plakken. Krijgt ook niet genoeg zullen we maar zeggen ;-)

Oohg, soms.....dan breekt t me toch wel even op.
Ben dan wel van die nachtvoeding af maar dit is ook vermoeiend.
Heb elke dag hele plannen voor s avonds maat vervolgens als iedereen op bed ligt stort ik zelf ook in.

En dan na volgende week ook nog werkten erbij.
T zal mij benieuwen.....gaap!!!
 
Zo zie je maar weer, soms is je verlof gewoon te kort!
Ik moet wel lachen om die kut kat en je man!

Volgens mij is (bijna) elke man hetzelfde haha!
gelukkig kan ik lekker uitslapen...
Wat heb ik toch een geluk!

En dan ook nog niet eens werken...
Faye slaapt overdag wel iets minder, kleine hazeslaapjes, maar daarintegen slaapt ze 's nachts heerlijk door! En als ze dan wakker wordt gaat manlief eruit...
 
Whahaha die kat en ahhhhh die man :)

Lastig zeg, kan ze soms al naar een maatje groter luier dat deze meer absorbeert. Het wordt tijd dat het zomertijd wordt, is ze zonder al te veel moeite uurtje later wakker. Ook hier een doorslaper en een langslaper dus ook niks te klagen.

Wat betreft dat werken. Komt helemaal goed! Het is zelfs heerlijk om weer wat anders te doen. Als ik thuis kom heb ik helemaal nieuwe energie. Ik hoef ook niet alles alleen te doen. Kom je thuis heeft ze al gepoet, merendeel flessen op enz enz
 
Vervelend zeg! Zeker als je al een tijdje gewend bent aan doorslapen valt dat extra tegen dat ze dan nu weer wakker is he.. Haha, fijn, die kat! ;-)

Hier precies zelfde verhaal helaaa, alleen nog een tikkeltje vroeger, vannacht 3.45 uur! Heb 3 avonddiensten tot 23 uur gehad dus mij kun je nu ook opvegen, bah! Ga vanavond rijstebloem in de fles doen, m'n zoontje sliep er ineens op door en dat bleef zo, zal niet zeggen dat t echt daardoor kwam maar denk het wel. Icm werken en dan die gebroken nachten daar wordt je niet vrolijker op moet ik zeggen, pffff. Werk is wel weer superleuk! Heerlijk ff wat anders maar wel vermoeiend, zou t liefst even een kantoorbaan hebben zodat ik lekker kan zitten, haha ;-) Woensdag vroege dienst dus 5.45 uur de wekker, hoop zó dat ze dan niet weer om 4 uur komt! Loop ik als een zombie op 't werk.. Ach ja, je doet er niks aan helaas.
 
Vannacht was t ook ineens weer 4.00 uur.
En dit keer had ze ook gewoon honger.

Heb ook al rijstebloem gehaald net. Maar wil nog wel heel eventjes wachten tot ze echt 4 maanden is (dat is over 12 dagen).

Is die van jou al wel echt 4 maanden?

Gaap....ja t is vermoeiend.
En ik heb wel een kantoorbaan maar dat is ook niet alles hoor. Achter de computer kan je ook aardig instorten kan ik je zeggen.
Ik zou wel eens willen dat ik een meer fysieke baan had haha.
Het gras is altijd groener aan de overkant he.
 
Ze schelen een week dus Sofie is pas over een kleine 3 weken 4 maanden, maar ga het gewoon proberen, zomaar beetje bij beetje.. Bij m'n zoontje ook gedaan toen hij 3 maanden was.

Haha, ja das ook weer zo maar ik heb aan het eind van m'n dienst geen benen meer over, moet er echt weer inkomen denk ik ;-)
 
Terug
Bovenaan