Ik heb ook bekkeninstabiliteit. Hier had ik al last van voordat ik zwanger werd. Ik had dit namelijk ook bij de tweede en zwangerschap. Dit is nooit meer overgegaan, maar wle onder controle. Ik ga wekelijks naar de fysio en zij masseert de bekken rand of waar ik pijn heb los. Nadien veel pijn, maar daarna helpt het wel echt. Ook stonden mijn bekken regelmatig scheef en zetten zij ze recht. Dit scheelde ook veel. Wat ook helpt is op je rug liggen, knieën buigen en dan je voeten tegen elkaar en dan de benen spreiden. En die houding zo even houden, dan weer benen dicht en weer open en dat een aantal keer herhalen. De fysio raadde bij mij zwemmen af, omdat je in het water geen pijn voelt. Dus je gaat dan door en je gaat dan over je grens. En als je uit het water komt dan voel je ineens de pijn en/of de zwaarte.
Wat vooral belangrijk is.. Luister naar je lichaam en doe niet eigenwijs. Ik weet dat dit moeilijk is, maar dat is echt het beste.
Ik ben ondertussen zwanger van een derde en ben ik bijna 34 weken. Succes allemaal!