Vroege clearblue ovulatietest

<p>wie kan mij helpen in d e wereld van de ovulatietesten. Ik heb cyclus iedere maand van 28 dagen en zou voogende week pas moeten starten met rose clearblue ovulatietest. Gister begonnen omdat ik het niet wilde missen zal je net zien dat het deze maand anders is. Ik ben hier helemaal nieuw in. Gistermiddag om 14.00 uur getest een rondje vanochtend getest met ochtendurine een dikke smiley. Kan dit een foutje zijn door de verschillende tijden kan iemand mij helpen. Als ik vanmiddag weer om dezelfde tijd als gister test en die is negatief zou het dan door de ochtendurine gekomen zijn.</p><p>hopelijk kan en wil iemand mij helpen</p>

Zoals in de bijsluiter staat doen veel vrouwen deze test direct in de ochtend, dus met ochtendurine. De urine moet namelijk niet te waterig zijn. Dus dat je een smiley had wil zeggen dat je de piek hebt gevonden en je ovulatie eraan zit te komen.
Toen je overdag hebt getest, deed je dit toen na 4 uur niet plassen en weinig drinken? Want dan heb je de test goed gedaan en is de uitslag betrouwbaar. Dan kan het dat je die dag dus nog niet je piek had en s ochtends wel.
Dus als je nu morgenochtend weer test en de smiley is weg weet je dat je piek voorbij is en je heel dicht bij de ovulatie zit.
Helder zo? Is even een kwestie van doorkrijgen daarna is het makkelijk ?

Bedankt, ja dat heb ik allemaal gedaan, vanmiddag nog steeds een smiley.
maar het rare is ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en zit nog maar op dag 10 is dat niet wat te vroeg voor eisprong. Verder heb ik altijd kliederig slijm nu ook niet, alleen buikpijn

Terug
Bovenaan