Vroege echo?

Aan dierbare mensen die dicht bij je staan lekker vertellen, want die spanning is goed om te delen én, gaan we natuurlijk niet van uit, als het niet goed is, wil je dat ook delen! Zeker na zo’n lange tijd. Het is dan ook fijn als je niet alles hoeft te vertellen, maar dat mensen al wat weten. 

Van Herte gefeliciteerd!!
Snap dat je de mensen iets in handen wil geven. Ik heb de positieve test ingepakt en aan mijn moeder gegeven met de rest van het bezoek erbij, gezegd dat we iets heel speciaals voor haar hadden. Wij wilden het ook al direct vertellen omdat mijn familie nogal verspreid woont en toevallig was iedereen er. 
Geniet ervan!!!

Gefeliciteerd! De kans bestaat dat je met 6 weken nog geen hartje ziet kloppen. Dat is ws ook de reden dat de kliniek wil wachten tot 7 of 8 weken. 
Ik zou er lekker van genieten en de mensen vertellen dat je zwanger bent. Indien het misgaat zijn het dezelfde mensen waarj e steun bij zult zoeken, dus waarom niet, is mijn visie. 
Veel plezier op het feestje!

Ik heb met 6w6d een echo gehad omdat ik veel pijn had in mijn buik , toen zagen we al wel een mooi kloppend hartje. 
Mijn ouders en schoonouders en beste vriendin wisten het vanaf 6w dat ik zwanger was , omdat ik toch wat steun kon gebruiken en moest ik een miskraam hebben gehad dat ik het toch met paar mensen kon delen die nauw aan mijn hart liggen. Maar aan meer zou ik het nog niet vertellen. Moeilijk te verzwijgen natuurlijk ?

Terug
Bovenaan