Vroege eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Heb al het nodige gelezen en zie toch wel die niet de enige is die er zo mee bezig is.  Ik ben nu ruim half jaar gestopt ben met de pil. In eerste maand hebben we het geprobeerd, maar negatieve test. Daarna is mn man voor aantal maanden in het buitenland geweest en nu wilde we nog even wachten. Maar ja, niet aan de pil, dus beetje opletten. Zo'n 9 dagen na mn eerste menstruatie dacht ik dat het wel kon... even een rekenfoutje.... zat maar met twee weken na eerste menstrautiedag is de eisprong en dan twee weken later ongi. Maar de laatste menstruatie was ik een paar dagen over tijd, denk door spanning omdat mn man weer naar huis kwam. Daarvoor was ik aantal keren precies na 28 dagen cyclus ongi. Helemaal verder niet meer nagedacht, tot ik 2 dagen geleden bedacht dat ik nu alruim een week echt enorm gespannen borsten heb...
Tja... zou het zo kunnen zijn??? Ook was het nu eigenlijk nog n beetje de bedoeling om een maandje of 2 te wachten, hoop ik nu stiekem dat het mogelijk zo zou kunnen zijn   Heel verhaal, maar zou het theoretisch gezien kunnen?? En... hoe zit het met die pijnlijke borsten?? Normaal heb ik dat pas een dag of 3 van te voren. Mijn NOD zou morgen moeten zijn bij cyclus van 28 dgn....

Groetjes Anoek

Hoi Anouk

In princiepe kan het alle kanten nog op. Ik had namelijk een week voor mijn ongi weinig tot nergens last van. Twee dagen voordat ik ongi werd kreeg ik last van gespannen iets pijnlijke borsten en kreeg ik zichtbare blauwe aders op mijn borsten. Die heb ik namelijk nog steeds. Ik was helemaal overtuigd dat ik zwanger was. Maar nee ik werd 1 dag na mijn NOD ongi. Vond het zo vreemd normaal gesproken heb ik een week voor ongi krampen in mijn buik erge last van rug en deze keer niet en werd wel ongi. Maar natuurlijk kun je ook zwanger zijn. Je kunt weinig van die verschijnselen op aan want het kan alle kanten nog op gaan. IK duim voor je dat je wel zwanger bent.

Groet Sharine

Hoi Sharine,

Ja ik weet dat het allemaal niet veel zegt... toch irritant dat zwangerschapsverschijnselen lijken op die van je menstruatie. Je gaat zo twijfelen.
Ik probeer er niet aan te denken, want ik weet dat ik op die manier mn ongi ook kan uitstellen, maar ja.... makkelijker gezegd dan gedaan
Moet wel zeggen dat het allemaal anders voelt dan normaal als ik ongi moet worden. Meer dan pijnlijke borsten heb ik niet.... We zullen zien. Vandaag mijn NOD, maar nog niks te bekennen.Zoals ik me nu voel weet ik zeker dat het ook vandaag niet gaat komen,dat voel ik eigenlijk altijd wel. Maar dat zegt niks...

Maar jij denkt dus ook dat het zou kunnen zo'n vroege eisprong? Hoe staat het met jou? Wanneer heb jij je NOD?

Groetjes

Het is zo moeilijk!!
Omdat je toch graag zwanger wil worden ben je er zo mee bezig, dat je alle menstruatie kwaaltjes aan kan zien als zwangerschapkwaaltjes..

Volgens mijn uitgerkende cyclus van 32 dagen zou ik de 29ste mn eisprong hebben.. Nu had ik gister (26ste) ineens vreselijk last van mn onderrug (dat heb ik altijd tijdens mn menstruatie) Ik dacht hm misschien is dit mn eisprong omdat ik dat dus nooit eerder heb gevoeld! Wij uiteraad gisteravond aan de slag.. Vanmorgen heb ik de pijnlijke rug nog steeds, en natuurlijk heb ik wel vaker last van mn rug, maar op die precieze plek heb ik het alleen tijdens mn menstruatie..
Mijn buik voelt vreemd aan, alsof het van binnen gekneed word.. Mn rugpijn word nu te erg om te blijven zitten dus ga ff op de bank liggen..

Vraag me af of dit mn eisprong was, en zo ja, dan hoop ik echt dat ik niet te laat was met klussen gister!!!

Hoi Stefys,
Bedoel je dat je 29 april ongi moet worden???   1 ding staat altijd vast; twee weken na je eisprong komt je menstruatie.... dus eerlijk gezegd denk ik dat het niet je eisprong kan zijn....Ik voel bij mn eisprong een duidelijke zeurdigerige pijn in mn onderbuik, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het allemaal bij jou loopt en hoop dat je natuurlijk snel zwanger zult zijn.

Groetjes

Hai!!!

Op de 29 zou ik mijn eisprong moeten hebben. dan zou ik op mn vruchtbaarst zijn.. Nu voelde ik dat alles dus op de 26ste..Bij een cylcus van 32 dagen, zoals ik de vorige keer ook had (verschilt erg namelijk) zou ik de 16e van mei mijn NOD hebben...
Dus dan zou ik nu een te vroege eisprong hebben en dus ook eerder ongesteld worden, namelijk de 10e mei...  Nou ja weet het ook niet.. Denk dat ik niks anders kan doen dan mijn NOD maar afwachten en blijven klussen...
Gister was trouwens mijn afscheiding doorzichtig, en vanmorgen erg veel afscheiding en iets meer geel van kleur..
Hoop alleen de de vreselijke rugpijn wel iets minder word.. Tenzij ik natuurlijk zwanger zou zijn want dan maakt me die pijn niet uit...

Ach ben er ook te veel mee bezig denk ik.. Bij alles wat ik voel enzo denk ik, zou dit?... en zou dit?....
Blijf je toch houden denk ik!!!

Hoop dat jij ook snel wanger mag worden Anouk!!!!

Hoi  Anouk

Mijn NOD is pas 21 mei dus dat duurt nog even ben net van de week ongi geworden. Ik duim  voor je dat jij wel zwanger bent.

Groet Sharine

Vandaag is mijn NOD... Vanmiddag test gedaan; negatief. Niet zwanger dus. Kans zou ook wel heel klein zijn, maar toch... Ondanks dat we nog niet voor het eggie waren begonnen, hoopte ik toch stiekem dat ik zwanger zou zijn. Heb dus wel even een traantje moeten laten...  Eén ding weet ik nu wel, ik wil echt heel graag een klein uk!! Dus denk dat we nu gewoon lekker voor het eggie gaan!!!
Nu dus maar afwachten op mn RD en dan kunnen we aan de slag.

En Stefys... het is helemaal niet gek hoor dat je dat allemaal denkt. Ik heb dat ook en met ons vele andere meiden. Je neemt je nog zo voor om er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is zo ontzettend moeilijk omdat je het zó graag wilt.

Meiden, ik duim voor jullie en voor mij; op naar de eerste ronde!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan