Vroege eisprong

Hai hai!!!

@ Anouk: Ook al ging je niet voor het eggie, ik kan me voorstellen dat als je een negatieve test in je handen hebt je toch ff een traantje moet laten.. Zet hem op hé de 1e ronde!!!! Ik maak vaak een berekening op 9maanden.com om een beetje in te schatten wanneer ik vruchtbaar ben.. En dat is dus rond deze periode, dus je snapt al, wij zijn flink aan het klussen!!!

Vandaag voel ik me alweer stukken beter, nog geen rugpijn gehad.. Het is ff afwachten en dan zullen we zien of ik volgende maand een positieve test in mn handen heb!!!

@Stefys:
Ik duim voor je meid!! Wordt dus een fijn klusweekend voor jullie!!

Ik zit nu met smart op mn RD te wachten... want nu ik weet dat er niks aan de hand is, mag het wat mij betreft nu ook maar meteen komen. Zodat we naar ronde 1 kunnen.
Die site die je noemt, ken ik niet. Zal er eens gaan kijken!

Ik hoop zo dat jouw test (en wat later die van mij) positief is!! Houd je me op de hoogte?

Groetjes Anoek

@ Anouk: Heb je de site al bekeken?? Is echt erg makkelijk.. Voor de zekerheid heb ik deze maand een cyclus vanaf 27 tot 34 dagen genomen . Wil geen enkel risico lopen dat we weer en maand voorbij moeten laten gaan..Dat zou betekenen dat ik vanaf gister tot 4 mei vruchtbaar zou kunnen zijn... Mijn cuclys schommeld namelijk best wel..

vandaga geen last van mn rug gehad, gelukkig maar.. We zullen zien.. Hoop dat jij snel je menstruatie mag hebben en dan fijn mag klussen!!!!

Laat me weten hoe het met jou gaat verder!!!

@ Stefys,
Dacht gisteren dat mn RD begonnen waren... had ienieminie bloedverlies, maar 3x knipperen met je ogen en het is weg zeg maar.... Niks dus eigenlijk en vandaag helemaal niks. Snap er niks van... Begin nu weer te twijfelen; zou ik dan toch....
Probleem is nu wel dat ik gisteravond bij bezoek aan vrienden lekker wijntjes heb gedronken.... Zo frusterend.... moet gewoon ongi worden, dan is er geen twijfel meer mogelijk.

Ja heb de site bekeken! Heb nog niet een berekening laten maken, want mn ongi moet eerst nog komen.... Mn cyclus was eerst regelmatig op 28 dagen, maar vorige maand ineens langer en nu dus ook... even afwachten dus en dan zal ik die site eens laten rekenen. Wel slim om voor je cyclus een ruime marge aan te houden als je onregelmatig bent!

Klus ze deze week!

Groetjes Anoek

@ Anouk::
Wat irritant dat je  menstruatie niet goed is doorgekomen joh.. Zou je toch ff op moeten wachten..Gezien je al een test hebt gedaan zou ik zeggen van, laat het nu ook maar komen toch??!!
Kun je meteen beginnen en alles in de gaten houden!!
Jij ook veel succes met klussen!!!!

Gisteravond echt enorme krampen gehad, maar vanochtend nog niks.....Word er onderhand een beetje chagerijnig van. Want inderdaad, het kan nu ook maar komen, dan hebben we het weer achter de rug.
Ik ben trouwens n nieuw topic gestart: "Wie gaat er ook voor het eggie in mei". Nu ben jij in april begonnen (toch), mara je bent van harte welkom om mee te kletsen! We kunnen natuurlijk ook op dit topic verder kletsen! Zie maar.

Jij zit nu echt in de goeie dagen. Ben benieuwd! Ik duim voor je!

Groetjes Anoek

@ Anouk: Vervelend joh die krampen, helemaal als er dan ook nog niks komt.. Dan ga je al snel denken, zou het dan toch?? AARRGGHHH en dan maak je jezelf gek, temminste als ik naar mezelf kijk..

Ik heb al gereageerd op het andere gedeelte.. Kleppen we daar verder!!! Succes he meid!!

Terug
Bovenaan