<p>Goedenavond allemaal!</p><p>Ben nieuw hier en was wat aan het rondneuzen. Mijn vriend en ik proberen sinds april zwanger te worden. Ik heb niet heel veel verstand van innestelingsbloeding en/of symptomen hiervan, maar ik geloof dat dit qua hoeveelheid niet een echte bloeding zou zijn toch?</p><p>Zit namelijk met het volgende: ik heb over het algemeen een regelmatige cyclus van 27 dagen, je kan de klok er op gelijk zetten zeg maar. Deze maand al veel last van misselijkheid gehad, waar ik normaal nooit last van heb. Nu heb ik eergisteren, 8 dagen voor ik opnieuw mn menstruatie zou moeten beginnen, een bloeding gehad die tot vandaag aangehouden heeft. Geen klachten gehad van menstruatie en veel minder heftig dan normaal, maar wel helderrood van kleur. Ik ga er van uit dat mn periode gewoon een week te vroeg is, gezien het toch wel een echte bloeding leek. Wat denken jullie?</p><p>Heel verhaal, en ergens voelt het als vragen naar de bekende weg, maar denk een ander perspectief zou ook geen kwaad kunnen haha</p>