Vroege menstruatie?

<p>Goedenavond allemaal!</p><p>Ben nieuw hier en was wat aan het rondneuzen. Mijn vriend en ik proberen sinds april zwanger te worden. Ik heb niet heel veel verstand van innestelingsbloeding en/of symptomen hiervan, maar ik geloof dat dit qua hoeveelheid niet een echte bloeding zou zijn toch?</p><p>Zit namelijk met het volgende: ik heb over het algemeen een regelmatige cyclus van 27 dagen, je kan de klok er op gelijk zetten zeg maar. Deze maand al veel last van misselijkheid gehad, waar ik normaal nooit last van heb. Nu heb ik eergisteren, 8 dagen voor ik opnieuw mn menstruatie zou moeten beginnen, een bloeding gehad die tot vandaag aangehouden heeft. Geen klachten gehad van menstruatie en veel minder heftig dan normaal, maar wel helderrood van kleur. Ik ga er van uit dat mn periode gewoon een week te vroeg is, gezien het toch wel een echte bloeding leek. Wat denken jullie?</p><p>Heel verhaal, en ergens voelt het als vragen naar de bekende weg, maar denk een ander perspectief zou ook geen kwaad kunnen haha</p>

Dan zou dit wel een hele vroege menstruatie zijn! Test je wel eens voor nod?

Bekend verhaal, ik heb precies hetzelfde gehad en dacht ook van nou, m’n menstruatie zal wel vroeger zijn dan normaal. Wat ik toch ook wel gek vond omdat je ook de klok er op gelijk kon zetten.

nu inmiddels 9 weken zwanger! De bloeding was dus precies een week voor de verwachte menstruatie. 
ervaring met vroeg testen enz. Heb ik zelf niet maar misschien kun je al iets proberen?

Nee, we zijn er eigenlijk nog niet heel erg mee bezig. Maar gezien ik me de afgelopen week vrij beroerd gevoeld heb begon het bij mij toch wat meer in m'n hoofd te zitten. En dan die bloeding er bij ga je jezelf toch enigszins de kop gek maken haha. Het is gewoon heel dubbel, lees overal dat een innestelingsbloeding over het algemeen vrij weinig bloed geeft, vandaar dat ik denk dat m'n periode gewoon heel erg vroeg is. Maar dat is dan wel een vrij grote afwijking in m'n normale patroon. Maar ja, zonder test geen zekerheid denk ik?

En het is nog te vroeg om te testen maar ik weet uit ervaring omdat het zwanger worden bij mij wat langer duurt dat je lichaam je ook voor de gek kan houden 

Ja precies. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan de komende week. We zijn er ook nog niet lang actief mee bezig, dus het zou al heel snel zijn als het wel zo is. Maar eigenlijk hou ik het er al op dat we gewoon rustig door gaan met proberen. We gaan het wel zien  uiteindelijk. 

Terug
Bovenaan