Vroege menstruatie?

Hey, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb de 22e pas mijn NOD en sinds vrijdagavond lichte bruinachtige bloeding. Is niet veel, alleen tijdens het plassen/afvegen. Dit is gestart maar liefst 10 dagen voor mijn NOD.. Het is alleen wel meer geworden en ik vrees wel dat ik ongesteld ga worden. Ik heb een cyclus van 34 á 35 dagen, al een jaar lang. Gebruik al een jaar geen anti conceptie dus daar ligt het ook niet aan. Maar vrees toch dat ik óf heel lang ga 'voorbloeden' voor ik daadwerkelijk ongesteld word, of gewoon eerder ongesteld word dan normaal. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en straks testen, als het niet doorbreekt. 
Ik duim voor ons dat het wel een innesteling is :) :) 

Zou maar zo kunnen! Ik test elke keer na mijn menstruatie omdat mijn innestelingsbloeding net een menstruatie lijkt, alleen dan wat korter.

Hmm haha dat maakt het er niet duidelijker op dan idd. Ga voor de zekerheid wel een test doen dan als het zover is eind van de week. 

Ik heb hier thuis een vroege test liggen van de etos, denk dat ik die toch morgenochtend ga doen. Vrijdag zou m'n periode moeten beginnen, klopt het dan dat de nod zaterdag is of is dat vrijdag al? In ieder geval zou in beide gevallen een test morgen dus moeten kunnen meen ik. 
Mocht ie negatief zijn houd ik het er maar op dat de menstruatie gewoon erg vroeg was deze maand en we verder gaan met ronde 3.
We gaan het zien, ik houd jullie op de hoogte!

Ik heb geen flauw idee.. ben nog niet echt thuis in alle termen en dergelijke. Zijn ook nog niet in de weer met ovulatie testen en dergelijke. Wilde het eerst een half jaartje proberen zonder teveel dingen eromheen. Vul wel een cyclus app in elke dag, die voorspelt dan wanneer mn eisprong is. Al weet ik dat dat niet veel zegt omdat dat uitgaat van een gemiddelde. 

Terug
Bovenaan