Vroege miskraam, wie nog meer?

<p>Goedemorgen dames. </p><p>Sinds november/december proberen wij zwanger te worden. De eerste ronde waren we net na de eisprong, de tweede ronde net voor en de derde ronde precies goed. </p><p>Wij hadden het geluk dat het direct raak was. Afgelopen zaterdag had ik een positieve test, maar eigenlijk voelde ik het daarvoor al. De dagen daarna waren heel bijzonder, ik voelde me alsof ik op wolken liep. Zondag en maandag wederom een positieve test. Helaas werd ik afgelopen dinsdag wakker met enorme  krampen in mijn buik en helaas heeft dit doorgezet en heb ik een vroege miskraam (VMK) gehad. <br /><br />Als ik dat wel eens hoorde van mensen dacht ik zelf dat dit hetzelfde was als een late ongesteldheid, maar het voelt toch anders. Van extreem blij naar verdrietig. Ik vertrouw er echter op dat mijn lijf de juiste keuze heeft gemaakt met het afstoten van het vruchtje en vol goede moed gaan we door naar ronde 4. De 'ongesteldheid' duurde overigens maar twee dagen, iemand die daar bekend mee is?<br /><br />Verwachte eisprong is nu tussen de 23 en de 26ste. Beetje onduidelijk vanwege de VMK. 12 maart is dan de verwachte ongesteldheidsdatum. Wie zit in hetzelfde schuitje? Lijkt me fijn om elkaar te steunen en samen af te tellen. </p>

Hi,
Ten eerste wat naar voor je. Als je eenmaal die postitieve test in handen hebt gehad blijft het altijd enorm shit en verdrietig inderdaad als zoiets gebeurd. Ik heb zelf in Maart 2017 en vroege miskraam gehad. Teste op woensdag positief en net als wat jij zegt helemaal in de wolken. De zaterdag erop ging het mis. Ik heb een hele week gehuild. Eind April waren we weer opnieuw zwanger, onze dochter is nu alweer 13 maanden en inmiddels bijna 14 weken zwanger van de tweede. Dus hé, hou je koppie omhoog en de moed erin meid. Ik ga voor je duimen dat het heel snel weer raak mag zijn. Groetjes!

Wow dat is snel gegaan! Fijn om zo'n verhaal te lezen. Deze ronde ga ik er ook weer vol vertrouwen tegenaan. 

Gefeliciteerd met de zwangerschap van je tweede!

Hier helaas een vergelijkbaar verhaal. Eind dec zwanger en met 7 weken een miskraam gehad. Inmiddels een week geen bloedingen meer. We hopen dat het gauw weer raak is.. Afwachten. Heel veel succes voor jullie ook! 

Hey wat vervelend! Ik heb vorige maand ook een vroege miskraam gehad.. Had op zondag een hele lichte maar wel positieve test in handen.. Bleef de rest van de week ook vrij licht en op zaterdag helaas een heftige bloeding en opvolgend een normale menstruatie. Heb 2 weken daarna een echo gehad maar 't was echt weg :(.
Had verwacht wel weer een paar maanden bezig te zijn voordat het weer raak was maar had tegen alle verwachtingen in afgelopen zondag opeens een knallende positieve test in handen.
Geef de moed dus niet op! Hoop dat jij ook snel weer goed nieuws heb! ? 

Hey wat vervelend! Ik heb vorige maand ook een vroege miskraam gehad.. Had op zondag een hele lichte maar wel positieve test in handen.. Bleef de rest van de week ook vrij licht en op zaterdag helaas een heftige bloeding en opvolgend een normale menstruatie. Heb 2 weken daarna een echo gehad maar 't was echt weg :(.
Had verwacht wel weer een paar maanden bezig te zijn voordat het weer raak was maar had tegen alle verwachtingen in afgelopen zondag opeens een knallende positieve test in handen.
Geef de moed dus niet op! Hoop dat jij ook snel weer goed nieuws heb! ? 

Helaas ook voor mij herkenbaar. 1e ronde direct raak, helemaal verbaasd maar zielsgelukkig en 6 dagen later begon de ellende. Uiteindelijk duurde het 2 weken voor het echte bloeden begon. Heel slopend allemaal.
Nu eerst maar even goed resetten en dan pijlen weer op de toekomst richten. Maar je emoties zijn begrijpelijk. Ik schiet ook van een glimlach naar een traan en weer terug in fractie van seconden. 
Ik hoop dat het allemaal snel voor je lukt!

Wat vervelend dat jullie hetzelfde hebben meegemaakt. Ik had hetzelfde als jou gebruiker 94, een lichte maar positieve test. Wanneer is nu je verwachte ongesteldheidsdatum? Of wachten jullie een ronde?
SFxx. Hoe lang ben jij uiteindelijk zwanger geweest?
Mijn eisprong zou normaal gesproken afgelopen zaterdag zijn, maar de verloskundige zei dat ik na de miskraam opnieuw moest gaan tellen. Dus dan zou mijn eisprong morgen zijn. Ik ben uiteindelijk maar 4 dagen zwanger geweest. 

Ik probeer er vooral aan vast te houden dat je lichaam niet voor niets die selectie maakt en dat we hier dankbaar voor moeten zijn. 

Nu vol goede moed aan het oefenen in ieder geval! 

Terug
Bovenaan