<p>Goedemorgen dames. </p><p>Sinds november/december proberen wij zwanger te worden. De eerste ronde waren we net na de eisprong, de tweede ronde net voor en de derde ronde precies goed. </p><p>Wij hadden het geluk dat het direct raak was. Afgelopen zaterdag had ik een positieve test, maar eigenlijk voelde ik het daarvoor al. De dagen daarna waren heel bijzonder, ik voelde me alsof ik op wolken liep. Zondag en maandag wederom een positieve test. Helaas werd ik afgelopen dinsdag wakker met enorme krampen in mijn buik en helaas heeft dit doorgezet en heb ik een vroege miskraam (VMK) gehad. <br /><br />Als ik dat wel eens hoorde van mensen dacht ik zelf dat dit hetzelfde was als een late ongesteldheid, maar het voelt toch anders. Van extreem blij naar verdrietig. Ik vertrouw er echter op dat mijn lijf de juiste keuze heeft gemaakt met het afstoten van het vruchtje en vol goede moed gaan we door naar ronde 4. De 'ongesteldheid' duurde overigens maar twee dagen, iemand die daar bekend mee is?<br /><br />Verwachte eisprong is nu tussen de 23 en de 26ste. Beetje onduidelijk vanwege de VMK. 12 maart is dan de verwachte ongesteldheidsdatum. Wie zit in hetzelfde schuitje? Lijkt me fijn om elkaar te steunen en samen af te tellen. </p>