Vroege miskraam, wie nog meer?

Op 4 weken en 6 dagen zijn mijn eerste krampen en bloedverlies begonnen dus dat telt denk als de begindata. Na 2 weken het bloeden begonnen en Nu 1 week verder hoop ik dat het bloedverlies eindelijk is stopt en mijn lichaam weer gereset is. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong of nod zou zijn. Ik laat het allemaal een beetje los nu. Wat lastig is maar als mijn lichaam er klaar voor is dan merk ik het vanzelf.
En eens met je gedachte dat dit niet zonder reden gebeurd. Maar toch dat moment van een die postieve test, ook al duurt het mar een paar dagen maakt een hoop in je los. Succes deze maand!

Precies dat. De extreme vreugde van de positieve test en dan vervolgens de onzekerheid. 
Hoe doe je dat? Loslaten. Haha. Dat was ook mijn voornemen, maar gaat me niet zo makkelijk af eerlijk gezegd. 

Ja haha loslaten klinkt ook makkelijker dn dat het gaat in de praktijk. Maar ik probeerme niet bezig te houden met opnieuw zwanger te worden maar eerst 'mijn lijf' weer terug te krijgen. Ik verlies nogsteeds bloed en denk dat ik daarom als hoofddoel heb om weer eens lekker mezelf te zijn en wat er daarna allemaal komt zien we wel. 
Maar iedereen gaat er fysiek en mentaal anders doorheen. Denk als ik me na 3 dagen fit had gevoeld ik er zeker anders in zou staan maar onze molen loopt al 3 weken. Dus als je er klaar voor ben zeker door voor de volgende, op naar de nieuwe vreugde! 

Pfoeh, 3 weken. Dat is flink! Goed dat je je lichaam de tijd geeft. Ik duim in ieder geval mee dat we elkaar snel mogen feliciteren : )

Precies hetzelfde verhaal hier twee jaar terug. Na de euforie dat je zwanger bent direct het verdriet van de miskraam.  Ik had echt het gevoel dat het vast nooit zou lukken. Maar wanneer je het er in je omgeving over hebt blijkt dat het veel vaker voorkomt dan je denkt. Na 3 maanden was ik weer zwanger en inmiddels nu 32 weken zwanger van nr twee. Heb vertrouwen in je lichaam, je zult vast snel een kindje mogen voldragen! 

Wat fijn om een positief verhaal te lezen. Jij bent al lekker aan het aftellen met 32 weken. Fijn!

Wij zijn ook zeker positief hoor. Jullie positieve verhalen helpen daar wel bij. Als het goed is heb ik nu de vruchtbare periode, dus ik hoop van harte dat het lukt. Duimen jullie mee?

Terug
Bovenaan