Vroege miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou, ik denk dat ik een miskraam heb gehad.
Twee weken geleden, toen ik net over tijd was, 2 negatieve testen, vorige week  3 testen  die  allemaal een  2e  vage streep gaven en ik had echte zwangerschapsverschijnselen.
Gisteravond kreeg ik gigantische hoofdpijn en vannacht buikkrampen en helder rood bloed. Dat bloed zet nu door.

Balen hoor, ben echt wel een beetje verdrietig, maar ben er ook wel weer nuchter onder, omdat ik weet dat er dan gewoon iets niet goed was met het vruchtje.

Moest even m'n verhaal kwijt, omdat verder niemand weet dat wij bezig zijn om zwanger te raken.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Het klinkt inderdaad als een miskraam. Wat naar voor je meid! Ik heb zelf ook een vroege miskraam gehad met 6 weken. Erg vervelend.
Wel fijn dat je er nuchter onder bent maar het blijft natuurlijk verdrietig. Ik hoop dat je met je mannetje het verdriet kan delen.
En voor vragen en het delen van je verdriet kun je natuurlijk altijd hier terecht. Dat is wel fijn. Er is altijd wel iemand die hetzelfde of iets vergelijkbaars heeft meegemaakt.

Sterkte meid!
Dile

Hoi Dile,

Bedankt voor je reactie en steun!!!
Ja, het voelt heel dubbel zoiets, maar daar weet jij dus alles van.
Had jij toen veel bloedverlies en/of stolsels en heb je toen ook iets verloren wat op een vruchtje leek?!

Ik lees weleens mee op andere topics, jij bent ook alweer een tijd bezig voor een 2e.
Ik heb ook al een dochter van 2,5.

Succes meid met zwanger worden, hoop dat het nu snel een keer raak is bij je.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Dank je wel! Ik hoop inderdaad ook dat het een keer raak is. We wachten gewoon rustig af. Wat leuk dat je ook al een dochter hebt. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een tweede?
Ik kreeg met 6 weken bruin bloedverlies en dat werd daarna rood dus toen wist ik hoe laat het was. Meestal doen ze niet zo veel maar wij gingen naar Australie vliegen dus ik wilde wel weten hoe het zat. Ik heb toen een echo gehad en er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Verder wilden ze graag wachten tot het vanzelf kwam en daar was ik het mee eens. Ik heb totaal ongeveer twee weken gebloed maar het was niet heeeeel veel. Iets minder dan wanneer ik ongi ben en dat is niet veel. Ik heb verder ook geen krampen gehad. Na anderhalve week werd het bloeden wel heftig en diezelfde dag verloor ik het vruchtzakje. Het was ongeveer zo groot als een duivenei (smakelijk verhaal!  ) Daarna nam het bloeden snel af en was het klaar.
De echoscopiste vond dat ik er vrij nuchter onder was en ze zei dat ze meestal zag dat wanneer mensen het los konden laten, het vruchtje ook vaak vanzelf kwam. Bij mij was dat dus ook het geval.

xx
Dile

Hoi Angel,

Jeetje, wat vervelend voor je! Echt heel erg balen.
Gelukkig ben je er ook heel erg nuchter onder, en dat ik voor de verwerking misschien het beste. Ik hoop voor je dat je het een plaatsje kan geven en dat je heel veel steun aan je partner hebt.
En anders kan je altijd je berichtjes hier   op het forum kwijt, er is altijd wel iemand die reageert!

Heel veel sterkte!!

Groetjes,
Heartje

Hoi Dile,

Bedankt voor je verhaal, misschien bel ik maandag wel even de verloskundige waarbij  ik met m'n 1e zwangerschap  ook ben geweest.
Wij zijn nog niet zo lang bezig voor een 2e, vanaf begin mei dit jaar.
Bij m'n dochter duurde het 9 maanden, ik was toen onregematig ongesteld na 15 jaar pilgebruik, maar dat was wel met m'n ex, heb nu een andere relatie.
Dus ik vond dit ook wel erg snel! We gaan vol goeie moed door.
Jij ook succes meid.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Wat ontzettend jammer!!!! Gelukkig blijf je redelijk rustig.  Het was inderdaad al vrij snel dus je zal hopelijk niet al te lang hoeven wachten op je volgende zwangerschap. Sterkte bij de vk.

Liefs,

Sara

Hallo Angel,

Wat ontzettend vervelend voor jullie. Tis inderdaad zo dat er dan iets mis was met het vruchtje, ook al ben je er redelijk nuchter onder. Ik kan me voorstellen dat je ook zo je jankmomentjes hebt en er op sommige momenten dus niet zo nuchter onder bent.

Ik wens je heel veel sterkte en als je iets kwijt moet dan kun je altijd je berichtjes hier achterlaten.

Veel liefs!

Terug
Bovenaan